- 25 000 – 35 000 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro cizince
Kontakt: zobrazit tel. číslo , e-mail: e-mail přes
Zajištění marketingových předmětů dle potřeby – vizuály, komunikační materiály, marketingové dárkové předměty
Organizace firemních a marketingových akcí
Komunikace s anglickým vedením společnosti
Příprava podkladů a prezentací v ČJ a AJ
Zpracování a zasílání vybraných reportingů anglickému vedení společnosti
Účast na vybraných jednáních s anglickým vedením společnosti
Účast na poradách vedení a provádění zápisů z porad
Zajištění překladů, kontrola překladů a samotná tvorba drobnějších překladů v rámci komunikačních kampaní centrály
Řízení projektu průzkumu spokojenosti zákazníků pro ČR a SK – podpora při přípravě průzkumu, příprava podkladů dat, následná prezentace výsledků a stanovení opatření pro zlepšení
Zajišťování jazykových, obchodních, produktových a dalších tréninků
Tvorba a správa dotačních programů na vzdělávání
Dohled na dodržováním BOZP a zajišťování nápravy na základě pravidelných BOZP auditů
Zajišťování školení: BOZP, PO, referenční řidiči, tlakové nádoby, VZV
Správa agendy stravenek, Multisport karet a FlexiPassů
Zajišťování a doplňování kancelářských potřeb a malého občerstvení
Garant pro implementované systémy kvality, jejich kontrola a zajištění úspěšného ISO auditu
Facility administrátor v rámci CTP/hlášení a řešení závad přes portál TRIRIGA
Správa datové schránky, LinkedIn a hromadného emailu společnosti
Beneftiy:
25 dní dovolené, stravenky v hodnotě 90 Kč, Multisport nebo FlexiPassy, Flexibilní pracovní doba s pevným jádrem od 9:00 – 13:00, Příspěvek na penzijní připojištění po 1 roce, Kvartální bonusy, Pracovní smlouva na 1 rok s předpokládaným prodloužením na dobu neurčitou při oboustranné spokojenosti
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?