- 250 000 Kč
- Plný úvazek

Požadujeme: min. SŠ vzdělání; znalost MS Office; ŘP B; dobré vyjadřovací schopnostI, profesionální vystupování; flexibilitu (přizpůsobení se úkolům a provozu); samostatnost v řešení úkolů ev. překážek; aktivní přístup; rychlou orientaci ve firemních procesech; psaní všemi deseti výhodou.
Popis činnosti: zajišťování a zpracování úkolů od vedení společnosti a spolupráce s dalšími odděleními; vyřizování obchodní korespondence, komunikace s obchodními partnery;
vykonávání dílčích administrativních prací, obsluha kancelářské techniky (scanner, kopírka); vyhledávání smluv, kopírování a skenování; tvorba jednoduchých reportů, výkazů, statistik; zajišťování ověření dokumentů, výpisy z OR, ŽR; práce s penězi, správa došlé a odchozí pošty, včetně elektronické; objednávky kancelářských potřeb; práce s rezervačními a dalšími programy; správa e-shopu na podporu sociálních služeb; péče o návštěvy, zajištění občerstvení a dalších pohledávek; péče o firemní prostory (zasedací místnosti, kuchyňka apod.); pochůzky po úřadech (MM, JčK, FÚ, právník apod.).
Nabízíme: stabilní zázemí kvalitní české společnosti; pracoviště České Budějovice; příjemný kolektiv; zaměstnanecké benefity.
Jedná se o pracovní poměr na dobu určitou.
Životopisy zasílejte e-mailem na adresu e-mail přes .
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?