Pozice: specialista/ka kontaktu se zákazníky – ČEZ Mobil
Požadavky:
- o Budeš komunikovat se stávajícími zákazníky skupiny ČEZ a rozšiřovat jejich služby (ČEZ Mobil).
- o Práce v interních informačních systémech
- o Výborné komunikační dovednosti v ČJ slovem i písmem.
- o Máš příjemný hlasový projev.
- o Znalost práce na PC – uživatelská znalost MS office (Word, Excel).
- o Velkou výhodou je, když už máš nějaké zkušenosti s prací v call centru nebo s prodejem
- o Náborový příspěvek 15 000 Kč!
- o Jistota toho, že peníze dostaneš vždy včas.
- o Máš volbu pracovního úvazku – 8, 7 a 6 hodinový.
- o Pracovní doba PO – PÁ (8:00 – 16:30 – dle pracovního úvazku), víkendy a svátky volno.
- o V průběhu několika týdnů tě zaškolíme na pobočce v místě pracoviště.
- o Jedná se o fyzicky nenáročnou práci.
- Mzda: 21000,– až 28000,– Kč
- Nástup: 1.3.2023
- Kontaktní osoba: Vozábová Kateřina, tel. zobrazit tel. číslo , email: e-mail přes
- Prvotní kontakt: telefonicky Po-Pá 8:30–16:00