- 33 000 – 35 000 Kč
- Plný úvazek

práce v české rodinné firmě s tradici výroby ventilů více jak 30 let, zakázkové výroby (pájení, montáž a CNC obrábění) nebo služeb, komplexní činnost týkající se vedení účetnictví včetně zpracování účetních závěrek a daňových přiznání, kontrola účetních dat z hlediska formální a věcné správnosti a vazby předepsané právními a interními předpisy, zpracování měsíčních výkazů DPH a KH a SH, závěrkové operace, příprava podkladů pro audit, spolupráce na tvorbě metodiky účetnictví formou směrnic a interních sdělení, inventarizace majetku a závazků, komunikace s odběrateli, dodavateli, finančními úřady, minim. SŠ vzdělání ekonom. směru, znalost finanční, účetní a daňové oblasti, ekonomické a analytické myšlení, MS Office (Excel, Word) – pokročilá uživatelská znalost, osobní přístup, samostatnost, pečlivost, aktivní přístup k práci, zodpovědnost, vysoké prac. nasazení, organizační schopnosti, ochota učit se novým věcem a posouvat sebe, kolegy a firmu o krok dále, zajímavé a perspektivní zaměstnání ve stabilní prosperující společnosti, různorodá práce s možností rozvinout se a plně realizovat, 25 dní dovolené, plný úvazek 7,5 hod. denně, pružná prac. doba (pevná část 9.00 – 14.00 hod.), mimořádné odměny za plnění cílů 2× ročně, podnikové stravování (obědy 45,– Kč), firemní notebook, telefon, kompletní zaškolení, benefitní program (odpočinek, sport, vzdělávání, péče o zdraví), časté firemní akce, kontakt telefonicky (6.00 – 14.00 hod.) nebo e-mailem (e-mail též:
)Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?