- 37 260 Kč
- Plný úvazek

Proč využít při hledání práce personální agenturu Manpower? Propojujeme zajímavé pracovní příležitosti s nadšenými lidmi. Měním lidem budoucnost, protože lepší práce, která dává smysl, znamená lepší život.
Máte obchodního ducha a jste prozákaznicky orientovaný? Vedení týmu Vám není cizí a chtěli byste své vůdčí schopnosti uplatnit na pozici, kde Váš potenciál ocení?
Pro našeho klienta, který je přeborníkem na trhu v oboru topení, vody, plynu, inženýrských sítí a koupelen s více než 25letou tradicí, hledáme Vedoucího Prodeje, který převezme vedení malého týmu.
Jako ideální kandidát byste měl/a mít alespoň 1-2 roky praxe z obchodu a vedením kolektivu. Nebudete mít na starost desítky zaměstnanců, ale vědět, jak motivovat a vést menší tým je nezbytné. Určitě pro Vás bude velkou výhodou, pokud máte zkušenosti z koupelnového nebo kuchyňského prostředí, ale není to nezbytností. V neposlední řádě byste měl/a být silná vůdčí osobnost a týmový hráč, který svůj tým nejen povede, ale i podpoří v těžkých situacích. Praxe jsou jedna věc, ale osobnost hraje silnou část role také.
Nabízíme Vám stabilní zaměstnání, přátelský kolektiv plný nadšených profesionálů, transparentní a motivující systém ohodnocení, 2 dny sick days, motivační sleva na veškerý sortiment, stravenky ve výši 90,-, Cafeteria Systém ve výši 6000,- za rok, příspěvek na penzijní připojištění, týden dovolené navíc a další finanční odměny za pracovní výročí, uzavření sňatku, narození dítěte apod.
Zaujala Vás nabídka a máte pocit, že máte, co nabídnout? Určitě neváhejte a zašlete mi Vás životopis přes odpovědní formulář.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?