- 45 000 – 55 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro cizince
Místo výkonu práce: Brno, Královo Pole
Pracovní úvazek: zkrácený/částečný pracovní úvazek – 4 hodiny denně – pondělí až pátek
Finanční ohodnocení: 12 000,–/měsíc hrubá mzda
Společnost specializující se na zakázkovou strojírenskou výrobu, výrobu strojních dílců, strojů a zařízení dle specifikace zákazníka se sídlem v Brně, Králově Poli hledá nového kolegu/kolegyni na pozici Personalista.
CO JE NÁPLNÍ PRÁCE?
stanete se podporou personálního oddělení a součástí tohoto týmu
vedení personální databáze zaměstnanců a jejich osobních spisů
kompletní administrativní činnost spojená se vznikem, změnami a ukončením
péče o stávající zaměstnance (kariérní růst, hodnocení, vzdělávání..)
organizace a zajištění hodnotících pohovorů
příprava a realizace motivačních akcí
spolupráce na výběrových řízeních s externím dodavatelem a vedením firmy
řešení personálních otázek v pracovněprávní oblasti
spolupráce s orgány státní správy
sledování změn v zákoníku práce
administrativní podpora personálnímu oddělení a vedení firmy (cca 10% náplně práce)
CO POŽADUJEME?
min. SŠ vzdělání
zkušenost s interní firemní personalistikou
zkušenosti z oblasti personální agendy, náboru pracovníků, přehled v pracovně-právní legislativě
časovou flexibilitu
dobré komunikační a organizační schopnosti
schopnost pracovat samostatně, pro-aktivní přístup
zkušenosti z výrobní firmy VÝHODOU
CO NABÍZÍME?
příležitost pro maminky na RD nebo po ukončení RD
možnost seberealizace
měsíční odměnu 12 000 Kč hrubého
dobrou dopravní dostupnost
práce na zkrácený pracovní úvazek
KOHO MŮŽETE KONTAKTOVAT V PŘÍPADĚ DOTAZŮ?
Kontaktní osobou pro tuto pozici je Lucie Sedláčková – HR konzultant. Jestliže Vás naše nabídka zaujala, kontaktujte nás telefonicky na čísle zobrazit tel. číslo nebo emailem na e-mail přes pro bližší nezávazné informace.
Vaše materiály budeme považovat za důvěrné!
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?