Mzdová/ý účetní

Příbram

Tahle nabídka už je sice pryč, ale není důvod zoufat.

Máme pro vás tisíce pracovních příležitostí, které čekají právě na vás:
Zobrazit všechny nabídky
Smluvní vztah
Minimální vzdělání
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

O nás

Společnost Norican Czech s.r.o. je součástí dánské mezinárodní skupiny Norican Group. Skupina Norican sdružuje značky: WHEELABRATOR - úprava povrchů, DISA - technologie pro slévárny, ITALPRESSE GAUSS a STRIKO WESTOFEN - tavné a udržovací pece na aluminium. Skupina Norican dodává své služby a produkty 25 tisícům zákazníků působících ve více než 30 různých průmyslových odvětvích ve 100 zemích světa a zaměstnává více než 2 tisíce zaměstnanců.

Skupina Norican je odpovědným sousedem. Víme, že působení každé společnosti má na naši planetu dopad. Proto naše infrastruktura, naše nástroje a naši lidé podporují nejen Skupinu Norican, ale i její zákazníky v tom, abychom se každým dnem zlepšovali. Od soustavného omezování plýtvání po flexibilní a autonomní práci, od zařízení, která vydrží déle, až po výrobu a dodávku dílů na zakázku.

 

Společnost Norican Czech s.r.o. náleží v rámci Skupiny Norican do kategorie tzv. "Supply Chain". Je jedním z logistických a montážních center Skupiny Norican ve světě a jediné centrum v Evropě. Společnost sídlí v Příbrami, kde v současné době pracuje přes 250 zaměstnanců.

 

Hledáme nového kolegu/kolegyni na pozici mzdový/á účetní. Baví Vás mzdová a personální agenda a hledáte nové výzvy? Neváhejte a dejte nám o sobě vědět!

Náplň práce:

  • zajištění mzdové agendy, zpracování mezd zaměstnanců a kompletace podkladů externích spolupracovníků
  • příprava pracovněprávních dokumentů
  • evidence lékařských prohlídek
  • komunikace s OSSZ, ZP a dalšími státními orgány a externími partnery
  • zpracování výkazů, reportů, statistik
  • zpracování ročního zúčtování
  • příprava podkladů pro kontroly
  • spolupráce při auditech
  • zajišťování cestovního připojištění pro zaměstnance
  • zajišťování části agendy poskytovaných benefitů
  • spolupráce napříč HR týmem

Co od Vás očekáváme:

  • parťáka s "hands-on" přístupem
  • středoškolské vzdělání
  • praxi v oblasti zpracování mezd minimálně 2 roky
  • znalost HRIS Byznys výhodou
  • pečlivost, přesnost, diskrétnost
  • chuť neustále se zlepšovat :-)
  • znalost MS Office - zejména Excel (alespoň na úrovni základních vzorců a grafů)

Co Vám můžeme nabídnout:

  • notebook a mobilní telefon i pro soukromé účely
  • odpovídající mzdové ohodnocení
  • flexibilní pracovní dobu
  • přátelský kolektiv, který drží při sobě
  • stabilní a perspektivní zaměstnání
  • týden dovolené navíc
  • finanční věrnostní odměny
  • příspěvek na penzijní nebo životní připojištění
  • závodní stravování přímo v areálu společnosti
  • mnoho dalších benefitů a zvýhodnění pro naše zaměstnance

Benefity

  • Dovolená navíc
  • Finanční bonusy a prémie
  • Firemní akce
  • Pružná pracovní doba
  • Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
  • Vzdělávací kurzy
  • Lékařská péče
  • Příspěvek na sport
  • Příspěvek na stravování
  • Příspěvek na spoření a pojištění
  • Příspěvek na mobilní tarif
  • Relax zóna
  • Závodní stravování
  • Možnost parkování

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Jak napsat životopis s pomocí ChatGPT, který zaujme personalistu

Jak napsat životopis s pomocí ChatGPT, který zaujme personalistu

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna?

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna?

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

agenda audit auto
Ohodnoť práci a získej kredit na PlayStation Store

VYHRAJ 1 000 Kč!

Ohodnoť práci a získej kredit na PlayStation Store

CHCI VYHRÁT