- Plný úvazek
O nás
CONTEG Group (www.conteggroup.cz) je panevropská průmyslová skupina a jeden z předních světových výrobců IT rozvaděčů, chladicích systémů a komplexních řešení pro datová centra. Jako tradiční rodinná firma s centrálou a výrobními závody v srdci Evropy, v České republice, se hrdě hlásíme k odkazu tradiční evropské výroby, postavené na vynikající kvalitě, inovacích a službách s vysokou přidanou hodnotou pro naše zákazníky. Přes své zahraniční pobočky vyvážíme své výrobky do 60 zemí světa.
Náplň práce:
- Objednávání a řízení dodávek materiálů potřebných k zajištění efektivního provozu organizace
- Jednání s dodavateli
- Objednávání dodávek materiálů potřených k zajištění výroby v rámci svého referátu, sleduje a doplňuje materiálové zásoby
- Provádí účetní evidenci materiálových zásob na sklad, doplňuje systém evidence
- řeší neshodný stavy objednávek
- komunikace s dodavateli, vyhledává nové dodavatele, získává předběžné informace o kvalitě, ceně a dodacích možnostech. Vede obchodní jednání s potenciálními dodavateli
- monitoruje trh, aktuální trendy a konkurenční aktivity, analyzuje cenové nabídky
Co od Vás očekáváme:
- SŠ vzdělání s maturitou, technický směr
- Anglický jazyk na komunikativní úrovni
- Uživatelskou práci na PC
- Pečlivost, samostatnost, vyjednávací dovednosti, komunikativnost, asertivita
- ŘP skupiny B
Výhodou bude, pokud budete mít praxi na podobné pozici
Co Vám můžeme nabídnout:
- práci na HPP v přátelském kolektivu
- zajímavé finanční ohodnocení, bonusy
- odborné vzdělávání
- zaškolení na nabízenou pozici
- stravenkový paušál, notebook, telefon
- 5 týdnů dovolená
Benefity
- Dovolená navíc



