- 195 – 220 Kč / hod
- Brigáda
Reklamní agentura zabývající se promo akcemi hledá do svého týmu nové posily!
Hledáme studentky a studenty středních a vysokých škol, kteří se chtějí stát součástí mladého dynamického týmu.
Náplní práce jsou smluvně sjednané promo akce v nákupních pasážích a obchodních centrech v Praze a přilehlých městech, přičemž doprava na místo promo akce je v režii naší společnosti.
Hostesky a promotéři zajišťují prezentaci svěřených produktů, jejich reklamu a propagaci, uvedení těchto nových výrobků na trh, dále poradenství a poskytování informací o produktech, informování o akčních nabídkách. Součástí práce je také rozdávání reklamních materiálů, vzorků zákazníkům a běžná administrativa.
Jedná se vždy o celodenní akce. Pracovní dny se sjednávají dle vašich možností, požadujeme časovou flexibilitu minimálně 6 dní v měsíci. Brigáda je vhodná také na víkendy.
V případě zájmu nás kontaktujte a zašlete Váš životopis.

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.