- 600 – 1 000 Kč / hod
- Brigáda
- Vhodné také pro absolventy
Nebaví vás klasická práce od do a chcete práci, ve které se můžete rozvíjet a kariérně posouvat? Máme pro vás ideální příležitost. V rámci našeho brněnského týmu máme aktuálně otevřenou pozici finančního analytika - konzultanta.
Hledáme někoho, kdo je týmovým hráčem, ocení mladý kolektiv a k práci přistupuje s lidskostí a srdcem. Pokud Vás baví komunikace s lidmi, rádi nacházíte řešení problémů a zajímáte se o problematiku finanční gramotnosti a finančního trhu, tak jste pravděpodobně na správné adrese. U nás se nesetkáte s platovými rozdíly pro muže a ženy a vítáme to týmu i maminky na mateřské nebo studenty VŠ.
Nepožadujeme předchozí zkušenosti z oboru, hledáme spíše kolegy s chutí se vzdělávat a rozvíjet se po pracovní i osobní stránce. Zkrátka pokud Vás zajímá oblast finanční gramotnosti, máte u nás jedinečnou možnost vyzkoušet si toto odvětví na vlastní kůži bez nutnosti okamžitého nástupu na full time. Práci jde tedy pohodlně vykonávat i při jiném zaměstnání, studiu, či péči o děti.
Náplní práce je především komunikace s klienty a zpracovávání projektů o finanční gramotnosti šité každému na míru. V podstatě jsme pro naše klienty takovými průvodci ve světě financí.
Součástí práce je individuální vzdělávací program, díky kterému vám za zády stojí zkušený kouč. Každý má možnost účastit se v rámci týmu i workshopů a vzdělávacích školení, jak na témata finanční gramotnosti, tak na různá témata osobního rozvoje.
Práce je vhodná pro všechny, kteří na sobě chtějí pracovat a mají ambice kariérně růst. Naším požadavkem na kandidáty je ukončené středoškolské vzdělání s maturitou, ale studium vysoké školy je výhodou. Vítáme i základní znalost Wordu, Excelu a PowerPointu.
Mzda je nastavena úkolově, po zaškolení se pohybuje mezi 200 - 240 Kč/hod.
Pracovní doba dle dohody, min. 10h/týdně s možností pracovat i o víkendech, nebo částečně home office.
Po úspěšném zaškolení je možnost účastnit se více manažersky orientovaného vzdělávání a do budoucna se u nás kariérně posouvat.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?