- 270 – 320 Kč / hod
- Brigáda
- Vhodné také pro absolventy

Jsme mladá, dynamická firma, která se specializuje na nábor zaměstnanců na řadové, specializované, ale i vedoucí pozice. Zajišťujeme nejen kompletní správu náborového procesu, ale plně se zaměřujeme na individuální požadavky klientů v oblasti HR.
Aktuálně do našeho týmu hledáme obsluhu smoothie baru na pobočky v centru Prahy, které se nachází v obchodních centrech či na frekventovaných ulicích na Praze 1.
Pokud jsi časově flexibilní a baví Tě komunikovat s lidmi, pak hledáme PRÁVĚ TEBE!
Co budeš dělat?
* Připravovat čerstvé ovocné misky, smoothies a další kvalitní pochoutky
* Kreativně zdobit všechny produkty
* Poskytovat výjimečný zákaznický servis
* Pracovat na pokladně
+ 140 Kč/hod + bonusy
+ sám/a si vybereš, zda chceš pracovat na ranní / odpolední nebo celodenní směny
+ možnost kariérního růstu
+ zaplacené veškeré zaškolení
+ peníze vždy včas na účtu
+ sám si vybereš, zda budeš chtít pracovat na DPP / DPČ
- základní znalost anglického jazyka
- energii, nadšení a pozitivní náladu
- velmi dobré komunikační schopnosti
- chuť učit se novým věcem
- časovou flexibilitu

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.