- Praha
- Alliance of European Lawyers, s.r.o.
Bohužel, tato nabídka již není aktuální.
Našli jsme pro vás ale jiné možnosti:
Co od Vás očekáváme:
Odpovědnost za zabezpečení plynulého chodu svěřených provozů.Koordinace výkonu práce zaměstnanců v souladu s požadavky klienta a zejména dle pokynů manažera zakázky.
Průběžný kontakt a včasné sdílení pracovních informací s ostatními koordinátory.
Komunikace s mistry, zjišťování jejich potřeb a požadavků.
Kontrola a správná evidence docházky a práce zaměstnanců na směně (trvalý přehled o zaměstnancích).
Zajišťování náhrady za nepřítomné zaměstnance, zjišťování požadavků na počty zaměstnanců na směně.
Řešení požadavků zaměstnanců, denní komunikace se všemi zaměstnanci na směně, zjišťování problémů a žádostí, podle potřeby okamžité řešení.
Účast na firemních poradách, denní příprava stručných reportů.
Požadujeme:
- Zkušenost práce s lidmi, nejlépe z logistických provozů.
- Aktivní znalost práce s PC, uživatelská znalost MS OFFICE.
- Organizační dovednosti, zodpovědnost, samostatné rozhodování, kreativní myšlení, vysoká časová flexibilita a mobilita.
- Ochota učit se.
- Odolnost vůči stresu, schopnost zvládat náročné situace, schopnost přicházet s vlastním řešením mimořádných situací.
- Základní znalost zákoníku práce výhodou.
- ŘP. sk. B – aktivní řidič.
Hledáme člověka, který neříká proč to nejde, ale hledá způsob jak to vyřešit.
Nabízíme:
- Stabilní práci v příjemném kolektivu.
- Firemní telefon, automobil, i pro soukromé účely.
- Motivační finanční ohodnocení
- Možnost karierního růstu