Náplň práce:
• pomoc s doručenými zásilkami: ať už jde o nedoručené, poškozené nebo nekompletní zásilky, budete tu, abyste zákazníkům poskytli řešení
• péče o zákazníky: budete zajišťovat kompletní servis pro zákazníky i jiné odesílatele ohledně doručení zásilek
• komunikace se zákazníky (telefon, e-mail, chat, WhatsApp) – pouze příchozí požadavky, žádný aktivní prodej
• práce na PC: SalesForce, Genesys Cloud, Slack a dalších webových aplikací
• běžné kancelářské úkoly v Office 365
Co od Vás očekáváme:
• perfektní čeština na úrovni rodilého mluvčího
• angličtina, maďarština - výhodou
• výborné komunikační schopnosti jak v mluvené, tak psané formě
• dobrá znalost práce s PC a ochota učit se nové věci
• samostatnost, spolehlivost, zodpovědnost, pečlivost
• odpracovaných minimálně 24 hodin za kalendářní týden
• pouze zájemci starší 18 let
• vhodné pro studenty VŠ (ČR nebo SR, případně zemí EU, pokud máte jazykové znalosti na úrovni rodilého mluvčího)
• možnost absolvovat kombinované zaškolení – část v našich kancelářích v Jinočanech a část z home office
Co Vám můžeme nabídnout:
• možnost práce z domova (kombinace kancelář / home office)
• pracovní poměr na DPP
• flexibilní směny: pracujte od PO–NE, možnost individuálních směn (větší variabilita délky směn i začátků a konců směny)
• možnost individuálních pracovních směn (4h, 5h, 6h…)
• možnost dělených pracovních směn – např. (08:00–12:00 a následně 14:00–18:00)
• zajištění pracovní techniky
• pro zájemce zajištění Multisport karty
• atraktivní mzda: 165 Kč/hod při dodržení minimálně 24 hodin týdně
• bonusové ohodnocení: u zaškolených pracovníků možnost zvýšení odměny podle počtu zpracovaných úkolů (165 Kč/hod a více)
• práci v mladém a dynamickém kolektivu
Benefity
- Práce z domova
- Pružná pracovní doba
- Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
- Parkoviště