- 600 – 1 000 Kč / hod
- Brigáda
- Vhodné také pro absolventy
Naše společnost ChytryHonza.cz patří do investiční skupiny DRFG. Zaměřujeme se na zprostředkování finančních produktů, a to již od roku 2009. Aktuálně hledáme novou posilu na naši recepci. Jsi to právě ty?
Co všechno tato práce obnáší?
Zajištění chodu recepce firmy od A do Z;
Starost o návštěvy – přivítání, usazení, informování osoby, za kterou návštěva přišla, příprava občerstvení;
Starost o zasedací místnosti – udržování jejich čistoty;
Řešení rezervací zasedacích místností a parkovacích míst;
Správa příchozí a odchozí pošty;
Další administrativní úkoly a podpora Office managerky.
Jak si spolupráci představujeme?
Přizpůsobíme se tvým možnostem, ale ideální by bylo, pokud bys nám mohl/a věnovat 3–4 hodiny každý všední den (recepce funguje od pondělí do pátku mezi 8:00 – 18:00);
Při dovolené nebo nemoci hlavní recepční je možné odpracovat i více hodin za den;
Spolupráci formou Dohody o provedení práce.
Čím nás můžeš oslnit?
Zkušenostmi s prací na recepci;
Svými komunikačními dovednostmi;
Spolehlivostí a samostatností;
Reprezentativním, ale zároveň příjemným vystupováním;
Organizačními dovednostmi a proaktivním přístupem;
Úsměv Ti není cizí.
Co Ti ještě můžeme nabídnout?
Flexibilní pracovní dobu;
Práci v neformálním prostředí, kde si všichni tykáme;
Nově zrekonstruované kanceláře v centru Prahy;
Multisport karty za sníženou cenu;
Neomezenou konzumaci kávy a dalšího občerstvení na pracovišti;
Čerstvé Ugo freshe.
Nástup: ideálně v průběhu dubna 2020.
Zaujala Tě naše nabídka? Neváhej nám zaslat svůj životopis společně s fotografií.
Těšíme se na Tvou odpověď!
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?