Najděte práci ihned! Vybírejte z 26 155 nabídek

1

Nejprve se registrujte nebo se přihlaste

2

Vytvořte si životopis a vyplňte pracovní preference

3

Začněte vyhledávat nabídky pomocí umělé inteligence

jenPrace.cz - Nová práce ihned!

Nebaví vás pokaždé vyplňovat políčka?

nebo k účtu JenPráce.cz a mějte veškeré formuláře předvyplněny.

Chcete zobrazit pracovní nabídky pomocí umělé inteligence?
Dodržte výše uvedené kroky a prozkoumejte možnosti, které vám AI nabízí.

Nabídky práce v Jarošově nad Nežárkou pro profesi „Administrativní pracovník / pracovnice“ (42 inzerátů)


V Jarošově nad Nežárkou najdete širokou paletu pracovních příležitostí, které osloví jak zkušené odborníky, tak absolventy či řemeslníky. Místní trh práce nabízí pozice v lehkém průmyslu, logistice, zdravotnictví a sociálních službách, v obchodu a pohostinství, stejně jako administrativní a technické role. Hledáte-li práci v Jarošov nad Nežárkou, je dobré sledovat pracovní nabídky zaměřené na výrobu, servisní činnosti nebo sezónní zaměstnání, ale i možnosti dlouhodobého zaměstnání v regionu.

Život v Jarošově nad Nežárkou je příjemný pro ty, kdo ocení menší město s blízkostí přírody. Městem protéká řeka Nežárka, která dotváří atmosféru klidu a nabízí možnosti volnočasového vyžití, pěší i cyklistické trasy. Funguje tu základní občanská vybavenost — školy, obchody a služby — a komunitní život je živý a vstřícný. To dělá město atraktivním místem k bydlení i pro lidi hledající zaměstnání s vyváženým pracovním a soukromým životem.

Z profesního pohledu Jarošov nad Nežárkou představuje stabilní regionální centrum služeb a drobné výroby. Díky dobrému dopravnímu napojení do okolí je častou výchozí základnou pro dojíždění a zároveň místem, kde vznikají nové pracovní nabídky v sektorech služeb, logistiky a řemesel. Uchazeče o zaměstnání tu osloví možnost růstu v menších týmech, přátelské pracovní prostředí a kombinace tradičních i moderních profesí.

Na JenPráce.cz naleznete širokou nabídku pravidelně aktualizovaných a doplňovaných inzerátů práce i brigády. Najdete zde široké množství různých oborů a profesí, o které mají firmy aktuálně největší zájem a je pro ně velmi podstatné obsadit pracovní pozici v co nejkratším možném termínu. Mezi takové profese patří nyní nejvíce kuchař / kuchařka, řidič / řidička, dělník / dělnice, dělník / dělnice nebo máte zájem o profesi prodavač / prodavačka? Mezi nejvíce požadované obory patří Průmyslová a chemická výroba, Ubytování a cestovní ruch, Doprava, logistika a zásobování, Stavebnictví a realitní služby a nebo také práce v oboru Služby, umění a kultura. Právě proto Vám doporučujeme porozhlédnout se po nové práci i ve výše uvedených profesích či oborech, protože je velká pravděpodobnost, že si tím zvýšíte svou šanci na nalezení požadovaného zaměstnání. Držíme Vám palce!


Mezi nejoblíbenější lokality pro hledání nového zaměstnání aktuálně patří Brno, Nové Město, Praha, Ostrava, Praha, Plzeň, Žižkov, Praha, Vršovice, Praha, České Budějovice, Olomouc, Hradec Králové, ale i mnoho dalších. Prohlédněte preferované lokality, je velká šance, že najdete nabídky práce blíže Vašeho bydliště, než jste čekali.


Administrativní pracovník je obecný termín používaný k označení osoby, která se zabývá administrativními úkoly a podporuje běh kancelářských procesů. Je to zaměstnanec, který poskytuje administrativní podporu a zajišťuje správný chod administrativních funkcí v organizaci.

Pracovník by měl mít vynikající komunikační schopnosti, jak ústní, tak písemné. Je důležité umět jasně vyjádřit myšlenky, poslouchat a efektivně komunikovat s různými lidmi včetně kolegů, nadřízených a klientů. Kancelářský pracovník by měl mít základní znalosti o používání počítačů a softwaru, jako jsou textové editory, tabulkové procesory a e-maily. Pokročilé dovednosti v práci s kancelářskými aplikacemi a dalšími specializovanými nástroji mohou být výhodou. Administrativní pracovník často pracuje ve spolupráci s ostatními členy týmu. Schopnost efektivně spolupracovat, komunikovat a přispívat k týmovému prostředí je důležitá.

Pro pracovníka v administrativě neexistuje jednoznačně stanovená povinná kvalifikace, neboť požadavky na vzdělání se mohou lišit v závislosti na konkrétním pracovním místě a zaměstnavateli. Nicméně většina pracovníků má minimálně středoškolské vzdělání. Absolvování střední školy poskytuje základní znalosti a dovednosti, které jsou nezbytné pro administrativní práci. Zaměstnance by měl mít základní znalosti o počítačích a být schopen efektivně pracovat s kancelářským softwarem, jako jsou textové editory, tabulkové procesory a mnoho dalšího.

Administrativní podpora často pracuje v kancelářském prostředí ve firmách a organizacích. Mohou podporovat běžné administrativní procesy, zpracovávat dokumenty, spravovat data a komunikovat s interními a externími partnery. Pracovníci mohou pracovat na vysokých školách, univerzitách, středních školách nebo jiných vzdělávacích institucích. Zde se mohou podílet na administrativním zajištění studijních programů, studentských záležitostí, registrací a dalších souvisejících procesů. Mohou také nalézt zaměstnání v různých institucích veřejného sektoru, jako jsou úřady, ministerstva, městské úřady nebo veřejné organizace. Zde mohou podporovat administrativní činnosti spojené s veřejnými službami, správou dokumentů a komunikací s občany. V neposlední řadě mohou pracovat v neziskových organizacích, charitách nebo nadacích. Zde se mohou podílet na administrativním řízení, koordinaci projektů, správě dárcovských databází a komunikaci s podporovateli a partnery.

Administrativní pracovníci často komunikují s různými lidmi, včetně kolegů, klientů, dodavatelů nebo veřejnosti. Pro některé lidi je komunikace a spolupráce s lidmi příjemná a stimulující součástí jejich pracovního prostředí. Tito lidé mají často za úkol plánovat a řídit různé úkoly a projekty. Pro lidi, kteří mají rádi organizační a plánovací činnosti a cítí se dobře, když mají jasný přehled a kontrolu nad svou prací, může být administrativní práce přitažlivá.

Zjistěte více o profesi Administrativní pracovník / pracovnice – průměrnou mzdu a další užitečné informace.

Zvyšte si šanci v nalezení nového uplatnění! Vytvořte si účet na JenPráce.cz a pravidelně na Váš email dostávejte aktuální seznam pracovních nabídek, včetně námi doporučovaných.


Seznam zobrazených firem s inzercí dle nastavené filtrace:
AWP P&C Česká republika - odštěpný závod zahraniční právnické osoby, Transforwarding a.s., NSE Solutions, s.r.o., FONTEA a.s., Pekárna Srnín s.r.o., STARNET, s.r.o., Česká pošta, s.p., ENERGOSTAR Tábor s.r.o., Česká spořitelna, a.s., Advantage Consulting, s.r.o., Petr Havlík, Flagship EXECUTIVE SEARCH s.r.o., Möbelix, Krajské ředitelství policie Kraje Vysočina, HOFMANN WIZARD s.r.o., ManpowerGroup s.r.o., Orienta Czech s.r.o., GEOSUN s.r.o., SPORTLOV s.r.o., Golden Snack s.r.o., ALVARAK GROUP a.s., V+J OBUV, s.r.o., PRADAST, spol. s r.o., AUTA TEST s.r.o., Krajské ředitelství policie kraje Vysočina, KOMBI TRANS s.r.o., H-EKO spol. s r.o., Město Týn nad Vltavou, Krajské státní zastupitelství v Českých Budějovicích, Okresní soud v Českých Budějovicích, CLO consult s.r.o., KOH-I-NOOR HARDTMUTH a.s., MSV Multicall s.r.o., ČES - Českobudějovická elektromontážní společnost, s.r.o., Výstaviště České Budějovice a.s.

Seznam profesí v zobrazených inzerátech:
Administrativní pracovník / pracovnice, Asistent / Asistentka, Back office pracovník / pracovnice, Fakturant / Fakturantka, Office manager, Pracovník / pracovnice správy pohledávek, Referent / Referentka, Technickoadministrativní pracovník / pracovnice, Telefonní operátor / operátorka, Dispečer / Dispečerka, Disponent / disponentka dopravy, Dělník / Dělnice, Logistik / Logistička, Skladník / Skladnice, Specialista / specialistka logistiky, Speditér / Speditérka, Zasílatel / Zasílatelka, Bankovní pracovník / pracovnice, Bankovní specialista / specialistka, Finanční poradce / poradkyně, Investiční makléř / makléřka, Odborný asistent / asistentka, Osobní bankéř / bankéřka, Pojišťovací makléř / makléřka, Pojišťovací poradce / poradkyně, Úvěrový specialista / specialistka, Account Manager / Key Account Manager, Manažer / manažerka nákupu, Nákupčí, Obchodní asistent / asistentka, Pokladní, Prodavač / Prodavačka, Specialista / specialistka nákupu, HR specialista / specialistka, Personalista / Personalistka, Obsluha vysokozdvižných vozíků, Projektant / Projektantka, Přípravář / Přípravářka, Stavbyvedoucí, Stavební dozor, Stavební inženýr / inženýrka, Stavební technik / technička, Technik / technička výroby, Specialista / specialistka státní správy, Právní specialista / specialistka, Obchodní zástupce / zástupkyně, Finanční specialista / specialistka, Konzultant / Konzultantka v technických oborech

Seznam lokalit v zobrazených inzerátech:
Celá ČR, České Budějovice 4, České Budějovice, Jindřichův Hradec, Veselí nad Lužnicí, Pelhřimov, Planá nad Lužnicí, Tábor, Jihlava, Jihlava, centrum, Humpolec, České Budějovice, Sedlečko u Soběslavě, Dačice, Chýnov, Štěpánovice, okres České Budějovice, Lišov, okres České Budějovice, Týn nad Vltavou

Podívejte se i na jiné nabídky s podobným nastavením:

NSE Solutions, s.r.o. | NSE Solutions, s.r.o. | Jindřichův Hradec Jindřichův Hradec (7 km)
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 14. listopadu
FONTEA a.s. | FONTEA a.s. | Veselí nad Lužnicí Veselí nad Lužnicí (27 km)
  • 35 000 – 40 000 Kč
  • Plný úvazek
včerejší
ENERGOSTAR Tábor s.r.o. | ENERGOSTAR Tábor s.r.o. | Planá nad Lužnicí Planá nad Lužnicí (32 km)
  • 27 000 – 30 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 13. listopadu
GEOSUN s.r.o. | GEOSUN s.r.o. | Sedlečko u Soběslavě Sedlečko u Soběslavě (26 km)
  • do 40 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 4. listopadu
ALVARAK GROUP a.s. | ALVARAK GROUP a.s. | Planá nad Lužnicí Planá nad Lužnicí (32 km)
  • do 24 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 20. května
V+J OBUV, s.r.o. | V+J OBUV, s.r.o. | Štěpánovice, České Budějovice Štěpánovice, České Budějovice (37 km)
  • do 26 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 23. září
PRADAST, spol. s r.o. | PRADAST, spol. s r.o. | Lišov, České Budějovice Lišov, České Budějovice (39 km)
  • do 35 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 26. září
Krajské státní zastupitelství v Českých Budějovicích | Krajské státní zastupitelství… | České Budějovice České Budějovice (49 km)
  • 31 360 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 11. listopadu
Okresní soud v Českých Budějovicích | Okresní soud v Českých… | České Budějovice České Budějovice (49 km)
  • do 29 120 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 7. listopadu
CLO consult s.r.o. | CLO consult s.r.o. | České Budějovice České Budějovice (49 km)
  • 35 000 – 45 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 29. října
KOH-I-NOOR HARDTMUTH a.s. | KOH-I-NOOR HARDTMUTH a.s. | České Budějovice České Budějovice (49 km)
  • do 30 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 22. října
Výstaviště České Budějovice a.s. | Výstaviště České Budějovice a… | České Budějovice České Budějovice (49 km)
  • do 36 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 20. srpna

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Jak napsat životopis s pomocí ChatGPT, který zaujme personalistu

Jak napsat životopis s pomocí ChatGPT, který zaujme personalistu

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna?

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna?

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Ohodnoť práci a získej kredit na PlayStation Store

VYHRAJ 1 000 Kč!

Ohodnoť práci a získej kredit na PlayStation Store

CHCI VYHRÁT