Najděte práci ihned! Vybírejte z 26 893 nabídek

1

Nejprve se registrujte nebo se přihlaste

2

Vytvořte si životopis a vyplňte pracovní preference

3

Začněte vyhledávat nabídky pomocí umělé inteligence

jenPrace.cz - Nová práce ihned! jenPrace.cz - Najděte novou práci

Nebaví vás pokaždé vyplňovat políčka?

nebo k účtu JenPráce.cz a mějte veškeré formuláře předvyplněny.

Chcete zobrazit pracovní nabídky pomocí umělé inteligence?
Dodržte výše uvedené kroky a prozkoumejte možnosti, které vám AI nabízí.

Nabídky práce v Brance pro profesi „Administrativní pracovník / pracovnice“ (0 inzerátů)


Na JenPráce.cz naleznete širokou nabídku pravidelně aktualizovaných a doplňovaných inzerátů práce i brigády. Najdete zde široké množství různých oborů a profesí, o které mají firmy aktuálně největší zájem a je pro ně velmi podstatné obsadit pracovní pozici v co nejkratším možném termínu. Mezi takové profese patří nyní nejvíce kuchař / kuchařka, řidič / řidička, dělník / dělnice, prodavač / prodavačka nebo máte zájem o profesi dělník / dělnice? Mezi nejvíce požadované obory patří Průmyslová a chemická výroba, Ubytování a cestovní ruch, Doprava, logistika a zásobování, Stavebnictví a realitní služby a nebo také práce v oboru Služby, umění a kultura. Právě proto Vám doporučujeme porozhlédnout se po nové práci i ve výše uvedených profesích či oborech, protože je velká pravděpodobnost, že si tím zvýšíte svou šanci na nalezení požadovaného zaměstnání. Držíme Vám palce!


Mezi nejoblíbenější lokality pro hledání nového zaměstnání aktuálně patří Brno, Ostrava, Nové Město, Praha, Praha, Plzeň, Žižkov, Praha, Vršovice, Praha, České Budějovice, Olomouc, Hradec Králové, ale i mnoho dalších. Prohlédněte preferované lokality, je velká šance, že najdete nabídky práce blíže Vašeho bydliště, než jste čekali.


Administrativní pracovník je obecný termín používaný k označení osoby, která se zabývá administrativními úkoly a podporuje běh kancelářských procesů. Je to zaměstnanec, který poskytuje administrativní podporu a zajišťuje správný chod administrativních funkcí v organizaci.

Pracovník by měl mít vynikající komunikační schopnosti, jak ústní, tak písemné. Je důležité umět jasně vyjádřit myšlenky, poslouchat a efektivně komunikovat s různými lidmi včetně kolegů, nadřízených a klientů. Kancelářský pracovník by měl mít základní znalosti o používání počítačů a softwaru, jako jsou textové editory, tabulkové procesory a e-maily. Pokročilé dovednosti v práci s kancelářskými aplikacemi a dalšími specializovanými nástroji mohou být výhodou. Administrativní pracovník často pracuje ve spolupráci s ostatními členy týmu. Schopnost efektivně spolupracovat, komunikovat a přispívat k týmovému prostředí je důležitá.

Pro pracovníka v administrativě neexistuje jednoznačně stanovená povinná kvalifikace, neboť požadavky na vzdělání se mohou lišit v závislosti na konkrétním pracovním místě a zaměstnavateli. Nicméně většina pracovníků má minimálně středoškolské vzdělání. Absolvování střední školy poskytuje základní znalosti a dovednosti, které jsou nezbytné pro administrativní práci. Zaměstnance by měl mít základní znalosti o počítačích a být schopen efektivně pracovat s kancelářským softwarem, jako jsou textové editory, tabulkové procesory a mnoho dalšího.

Administrativní podpora často pracuje v kancelářském prostředí ve firmách a organizacích. Mohou podporovat běžné administrativní procesy, zpracovávat dokumenty, spravovat data a komunikovat s interními a externími partnery. Pracovníci mohou pracovat na vysokých školách, univerzitách, středních školách nebo jiných vzdělávacích institucích. Zde se mohou podílet na administrativním zajištění studijních programů, studentských záležitostí, registrací a dalších souvisejících procesů. Mohou také nalézt zaměstnání v různých institucích veřejného sektoru, jako jsou úřady, ministerstva, městské úřady nebo veřejné organizace. Zde mohou podporovat administrativní činnosti spojené s veřejnými službami, správou dokumentů a komunikací s občany. V neposlední řadě mohou pracovat v neziskových organizacích, charitách nebo nadacích. Zde se mohou podílet na administrativním řízení, koordinaci projektů, správě dárcovských databází a komunikaci s podporovateli a partnery.

Administrativní pracovníci často komunikují s různými lidmi, včetně kolegů, klientů, dodavatelů nebo veřejnosti. Pro některé lidi je komunikace a spolupráce s lidmi příjemná a stimulující součástí jejich pracovního prostředí. Tito lidé mají často za úkol plánovat a řídit různé úkoly a projekty. Pro lidi, kteří mají rádi organizační a plánovací činnosti a cítí se dobře, když mají jasný přehled a kontrolu nad svou prací, může být administrativní práce přitažlivá.

Zjistěte více o profesi Administrativní pracovník / pracovnice – průměrnou mzdu a další užitečné informace.

Zvyšte si šanci v nalezení nového uplatnění! Vytvořte si účet na JenPráce.cz a pravidelně na Váš email dostávejte aktuální seznam pracovních nabídek, včetně námi doporučovaných.


Seznam zobrazených firem s inzercí dle nastavené filtrace:
TFS International s.r.o., HOTEL AMBASSADOR ZLATÁ HUSA spol. s r.o., Grafton Recruitment s.r.o., ROLINE INTERNATIONALE SPEDITION s.r.o., STARNET, s.r.o., Česká spořitelna, a.s., Krajské ředitelství policie Karlovarského kraje, Abydos s.r.o., CZK plus a.s., MBL Business Solutions s.r.o., Technické pružiny SCHERDEL s.r.o., HVG - Handels & Vertriebsgenossenschaft družstvo, ERIPET s.r.o., Katastrální úřad pro Karlovarský kraj, VIVACOMEX spol. s r.o., Střední škola živnostenská Sokolov, příspěvková organizace, Město Loket, Obec Dolní Nivy, Kayser Motor s.r.o.

Seznam profesí v zobrazených inzerátech:
Administrativní pracovník / pracovnice, Asistent / Asistentka, Back office pracovník / pracovnice, Office manager, Recepční, Referent / Referentka, Technickoadministrativní pracovník / pracovnice, Dispečer / Dispečerka, Disponent / disponentka dopravy, Skladník / Skladnice, Specialista / specialistka plánování, Bankovní specialista / specialistka, Osobní bankéř / bankéřka, Account Manager / Key Account Manager, Pokladní, Stavební technik / technička, Elektrotechnik / Elektrotechnička, Úředník / Úřednice, Právní specialista / specialistka, Obchodní zástupce / zástupkyně, Shift leader / Vedoucí směny

Seznam lokalit v zobrazených inzerátech:
Dolní Dvory, Cheb, Mariánské Lázně, Bor, Hradiště, Cheb, Cheb, Stříbro, Dolní Rychnov, Hazlov, , Tachov, Sokolov, Loket, okres Sokolov, Dolní Nivy

Hmmm,

vypadá to, že v lokalitě Branka, Halže pro profesi Administrativní pracovník / pracovnice nikoho nehledají.

Dobrá zpráva je, že jsme vybrali jiné možnosti pracovních nabídek, které pro Vás mohou být zajímavé.
Pro více pozic můžete také upravit obor nebo lokalitu.
jenparce.cz - nabídky práce

Podívejte se i na jiné nabídky s podobným nastavením:

Abydos s.r.o. | Abydos s.r.o. | Hazlov Hazlov (41 km)
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro cizince
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 22. října
MBL Business Solutions s.r.o. | MBL Business Solutions s.r.o. | Tachov Tachov (9 km)
  • do 20 800 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro cizince
Zveřejněno: 20. srpna
Katastrální úřad pro Karlovarský kraj | Katastrální úřad pro… | Cheb Cheb (30 km)
  • 23 110 – 33 220 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 22. srpna
VIVACOMEX spol. s r.o. | VIVACOMEX spol. s r.o. | Cheb Cheb (30 km)
  • 21 600 – 25 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro cizince
Zveřejněno: 24. května
VIVACOMEX spol. s r.o. | VIVACOMEX spol. s r.o. | Cheb Cheb (30 km)
  • 21 600 – 25 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro cizince
Zveřejněno: 24. května
VIVACOMEX spol. s r.o. | VIVACOMEX spol. s r.o. | Cheb Cheb (30 km)
  • 21 600 – 25 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro cizince
Zveřejněno: 23. května
VIVACOMEX spol. s r.o. | VIVACOMEX spol. s r.o. | Cheb Cheb (30 km)
  • 21 600 – 25 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro cizince
Zveřejněno: 23. května
Kayser Motor s.r.o. | Kayser Motor s.r.o. | (50 km)
  • do 20 800 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro cizince
Zveřejněno: 11. října

Ověřené společnosti

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!

Jak zaujmout na první pohled? Psychologie barev, textu v životopisech a profilech na sítích

Jak zaujmout na první pohled? Psychologie barev, textu v životopisech a profilech na sítích

První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.