Grafik/Grafička junior, DTP operátor/ka

Cheb
25.000 Kč

Tahle nabídka už je sice pryč, ale není důvod zoufat.

Máme pro vás tisíce pracovních příležitostí, které čekají právě na vás:
Zobrazit všechny nabídky
Smluvní vztah
Jazykové znalosti
Český jazyk (Velmi pokročilý C1)
Minimální vzdělání
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

O nás

Tiskárna HB print s.r.o je ryze česká společnost s tradicí v polygrafickém průmyslu od roku 1990. V průběhu let jsme se z garážové tiskárny vyvinuli do největší tiskárny v Karlovarském kraji.​

Vlastníme dva ofsetové tiskové stroje (B2 a B1), jeden digitální a technologii pro následné knihárenské zpracování. Zaměřujeme se na výrobu klasického merkantilu – ploché tiskoviny (od vizitek až po plakáty), skládané tiskoviny, různé typy vazeb (šité V1, lepené V2, pevné) z nichž vznikají časopisy, katalogy, knihy, a řadu dalších tiskovin. Specializujeme se na potisk nízkogramážního papíru za účelem výroby manuálů, návodů na použití a uživatelských příruček.

Vzhledem k naší poloze v nejzápadnějším cípu České republiky se zaměřujeme nejen na tuzemskou klientelu (kromě regionu Karlových Varů dodáváme až 450 km východně od Prahy), ale i na zahraniční zákazníky (především z Německa, ale i Francie a Itálie).​

Všem nabízíme komplexní služby v oblasti ofsetového a digitálního tisku, grafické práce, tisk a následné knihárenské zpracování včetně dodání vlastním vozovým parkem.​

Stavíme na vysoké kvalitě výroby, spolehlivých službách a rychlém, přátelském jednání. Naše více než 25letá historie s mezinárodními společnostmi nám, věříme, dodává na renomé, přesto však zůstáváme díky naší velikosti velice flexibilním partnerem, který Vám vždy pomůže nalézt to nejvhodnější řešení právě pro Vás.

Náplň práce:

  • Zpracování zakázek od klientů.
  • Tvorba grafických návrhů (letáků, brožurek, vizitek, prezentačních materiálů apod.) dle zaslaných podkladů.
  • Kontrola tiskových dat, DTP.
  • Komunikace se zákazníky v rámci odsouhlasení dat.
  • Příprava podkladů pro tisk.
  • Tisk zkušebních vzorků, zpracování vzorkových maket.
  • Obsluha digitálního tiskového stroje Konica Minolta 6000L.

Co od Vás očekáváme:

  • Ukončené SŠ vzdělání nebo SOU zakončené maturitou (grafický design, informatika, technický směr).
  • Práce s programy Adobe Creative Suite na velmi dobré úrovni.
  • Kreativita a iniciativa.
  • Maximální pečlivost.
  • Zodpovědnost.
  • Samostatný a aktivní přístup k práci.
  • Znalost grafického programu Corel výhodou.
  • Praxe v oblasti přípravy tiskových dat výhodou.
  • Tvorba webových stránek výhodou.
  • Ukázka vlastní tvorby výhodou.
  • Znalost anglického nebo německého jazyka výhodou.

Co Vám můžeme nabídnout:

  • Zázemí stabilní společnosti.
  • Přátelský kolektiv.
  • Prostor pro seberealizaci.
  • Nástup možný ihned nebo dle dohody.
  • Výše mzdy 23.000,- + 2.000,- Kč osobní ohodnocení (hrubého), po zapracování navýšení.
  • Mzda je stanovena pro absolventa nebo uchazeče bez zkušeností na obdobné pozici. V případě uchazeče se zkušenostmi relevantními pro nabízené pracovní místo, bude mzda adekvátně upravena
  • Pracovní doba Po – Pá od 7:00 – 15:30 hod,  nebo dle dohody.
  • Pracovní poměr bude sjednán na 1 rok, následně  možné prodloužení na dobu neurčitou.

Benefity

  • Finanční bonusy / prémie
  • Vzdělávací kurzy
  • Kafetérie
  • Příspěvek na sport
  • Příspěvek na stravování
  • Příspěvek na volný čas
  • Příspěvek na spoření / pojištění
  • Příspěvek na dopravu
  • Příspěvek na vzdělávání
  • Příspěvek na dovolenou
  • Přátelské prostředí

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna a co teprve přijde

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna a co teprve přijde

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.

na dobu neurčitou design historie zkušenost
Ohodnoť práci a získej kredit na PlayStation Store

VYHRAJ 1 000 Kč!

Ohodnoť práci a získej kredit na PlayStation Store

CHCI VYHRÁT