Referent/Ka Prodeje Otvorových Výplní - Al

Šumperk
do 32.000 Kč

Požadujeme:

  • " Aktivní znalost práce na PC (MS Office) nutné.
  • " Čtení stavební dokumentace nutné.
  • " Řidičský průkaz „B“ nutné.
  • " Zkušenosti v obchodní činnosti výhodou.
  • " Technická představivost a základní znalost stavebních norem výhodou.
  • " Znalost AutoCADu výhodou, alespoň základní znalost AJ.
  • " Samostatnost, komunikativnost, svědomitost.
  • " Časová flexibilita, kultivované vystupování, rychlé rozhodování.

Náplň práce:

  • " Zajišťování obchodní agendy střediska otvorových výplní.
  • " Přijímání poptávek a následné zpracování cenových nabídek dle požadavků zákazníků.
  • " Koordinace samotné realizace obchodních případů ve spolupráci s ostatními odděleními.
  • Pracovní poměr na dobu určitou dle dohody s možností prodloužení. Pracovní doba od 6–14 hodin nebo dle dohody.

Výhody:
" Zázemí stabilní společnosti / práce v Šumperku
" Pracovní režim Po-Pá /pracovní doba 7,5 hod. / pouze ranní směna
" 25 dnů dovolené / dotované obědy v areálu společnosti
" Příspěvky na penzijní / životní pojištění
" Finanční příspěvek při životním jubileu
" Odborné kurzy pro zvyšování kvalifikace zaměstnanců
" Odměna při splnění docházky bez absence
Pozn.: Vybraní uchazeči budou zaměstnavatelem kontaktováni.
Kontakt: osobně: DOLS a.s., Šumperk, Nemocniční 13; 9–14:00 hod. nebo emailem, telefonicky v době od 7–15 hodin.

Sídlo firmy

DOLS-výroba Dveří, Oken, Listovních Schránek, a.s.
Nemocniční 734/13
787 01 Šumperk

IČO: 25391941
Datová schránka: 8e2cd2k
Další informace:
GPS: 49.959057,16.9676,
S-JTSK: -563112.36 -1078883.16, RUIAN: 14264919

Poznámka: Tato adresa je sídlem společnosti a nemusí se shodovat s adresou, kam firma hledá nové pracovníky. Adresa pracovní nabídky je uvedena v inzerci - v poli Lokalita.

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna a co teprve přijde

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna a co teprve přijde

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.

auto na dobu určitou zkušenost