- 16 000 Kč
- Zkrácený úvazek
V případě zájmu o uvedenou pozici zašlete strukturovaný životopis na e-mailovou adresu: e-mail přes
Charakteristika pozice:
Pro nově vznikající zařízení (Domov pro osoby se zdravotním postižením na adrese Nováčkova 38, Brno) hledáme pozici pracovník v sociálních službách – přímá obslužná péče.
Pracovní náplní je zajištění přímé obslužné péče v sociální službě domov pro osoby se zdravotním postižením s cílovou skupinou osob s dušením onemocněním. Bude se jednat o osoby s duševním onemocněním, jejichž situace vyžaduje pravidelnou 24 hodinou pomoc a podporu jiné fyzické osoby. Zařízení bude malokapacitní s 15 lůžky.
Pracovník osobně provádí činnosti spojené s přímou péčí o uživatele, poskytnutí rady, podpory či pomoc s jednotlivými úkony péče.
Požadavky k výběrovému řízení:
" vzdělání ukončené VL nebo maturitou v oboru sociálním nebo absolvovaný kurz pro výkon pracovní pozice – pracovník v sociálních službách
" praxe v oboru, znalost cílové skupiny a znalost práce v nepřetržitém provozu výhodou
" očkování proti žloutence typu B
" trestní bezúhonnost, zdravotní způsobilost
" znalost práce na PC (Word, Excel, Internet)
" dobré komunikační schopnosti, empatie, umění jednat s lidmi, asertivní jednání
" flexibilita, loajálnost, organizační schopnosti, kreativita, iniciativa
" schopnost samostatné i týmové práce
" ochota a schopnost vzdělávat se
" spolehlivost při plnění pracovních úkolů, zodpovědnost
" odolnost vůči psychické zátěži a stresu
Platové podmínky se řídí nařízením vlády č. 262/2006 Sb., zákoník práce, ve znění pozdějších předpisů a nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě (platová třída 5), ve znění pozdějších předpisů.
Směnnost:
" nepřetržitý provoz
V případě zájmu o uvedenou pozici zašlete strukturovaný životopis na e-mailovou adresu: e-mail přes
Uzávěrka pro přihlášení do výběrového řízení: 30. 11. 2020
Výběrové řízení: Vybraní uchazeči budou pozváni k ústnímu pohovoru, který se bude konat ve stanoveném termínu na adrese Sejkorova 2723/6, BRNO (O pořádání ústního pohovoru budou uchazeči, včetně přesného časového harmonogramu, informování telefonicky, případně emailem – pokud bude v životopise uveden).
Výběrové řízení (ústní pohovor) se bude konat v týdnu od 07.12.-11.12.2020 (předpokládaný termín)
Organizátor výběrového řízení si vyhrazuje právo termín ústního pohovoru změnit, o změně budou vybraní uchazeči vždy informováni. Vyhlašovatel výběrového řízení si vyhrazuje právo na zrušení výběrového řízení bez uvedení důvodu, případně vyhlášení nového výběrového řízení, v případě, že nebude vybrán vhodný uchazeč na danou pozici!
Termín nástupu: Leden 2021
V PŘÍPADĚ ZÁJMU O ZAMĚSTNÁNÍ V NAŠÍ PŘÍSPĚVKOVÉ ORGANIZACI JE NUTNÉ, ABY UCHAZEČ PROSTŘEDNICVÍM EMAILOVÉ ADRESY PROJEVIL SOUHLAS SE ZPRACOVÁNÍM A UCHOVÁNÍM OSOBNÍCH ÚDAJŮ, VČETNĚ POUČENÍ dle čl. 13 GDPR.
Z EMAILOVÉ ADRESY MUSÍ BÝT ZŘEJMÉ, ŽE SE JEDNÁ O UCHAZEČE A STAČÍ PROHLÁŠENÍ, ŽE DANÝ DOKUMENT SI PŘEČETL, POROZUMĚL MU A SE ZPRACOVÁNÍM A UCHOVÁNÍM ÚDAJŮ SOUHLASÍ.
SOUHLAS VČETNĚ POUČENÍ JE K DISPOZICI NA WEBOVÝCH STRÁNKÁCH ORGANIZACE V SEKCI VOLNÁ MÍSTA – NA ADRESE: http://www.css.brno.cz/volna-mista
VYPLNĚNÝ SOUHLAS MŮŽE BÝT ZASLÁN ROVNĚŽ FORMOU SCANU OSOBNĚ VYPLNĚNÉHO A PODEPSANÉHO SOUHLASU, ELEKTRONICKOU FORMOU NA ADRESU:
(Zasláním materiálu o své osobě zájemce souhlasí s uchováním svých osobních údajů uvedených v životopise po dobu pořádání daného výběrového řízení. Poté budou materiály skartovány.)
V případě zájmu uchazeče budou materiály ponechány v databázi organizace, pro případ uvolnění pozici se stejnou nebo podobnou kvalifikací viz výše zmíněné Poučení dle č.l3.GDPR.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.