- 45 000 – 60 000 Kč
- Plný úvazek
Jsme rodinná, stabilní, dlouhodobě rostoucí společnost orientovaná na perfektní výsledek pro své zákazníky, kterým nabízíme širokou škálu produktů, konkrétně bezúdržbové pergoly, výsuvné markýzy, zimní zahrady exteriérové a interiérové stínění, hliníkové brány a oplocení a další doplňkový sortiment.
Požadujeme následující:
o ŘP skupiny B – bez toho to nejde, cestujeme po celé ČR
o praxe v oboru stínící a garážové techniky (výhodou)
o logické a technické myšlení – někdy je potřeba zapojit i selský rozum
o příjemné vystupování – budeš přeci jen u zákazníků
o zodpovědnost – odvedená práce je i tvá vizitka
o pečlivost a samostatnost – to je důležité, žádný dohled pro Tebe nemáme zajištěný
o schopnost a zájem učit se novým věcem – je třeba držet krok s dobou
o časová flexibilita – někdy se práce protáhne, jindy je potřeba začít dřív
o dobrý zdravotní stav – nechceme nic podcenit
Přednost mají uchazeči s praxí v oboru, případně obdobném oboru ve stavebnictví – praxe v oboru stínící a garážové techniky vítána, ale pokud je chuť, odhodlání a splňuješ všech předchozích 9 bodů, napiš nám a přijď se nám taky ukázat.
Jak vypadá pracovní náplň obchodního manažera:
o Komunikace se zákazníkem prostřednictvím telefonu, emailu nebo schůzek
o Flexibilní pracovní doba na základě schůzek u zákazníka nebo na pobočce
o Návrh, konzultace a zaměření našich produktů u zákazníka
o Aktualizace cenových nabídek a vytváření objednávek v systému Raynet CRM
o Zadávání zboží do výroby prostřednictvím našeho týmu nákupčích
o Komunikace s nákupčími a dodavateli pro správné zadání a pochopení objednávky
o Komunikace se zákazníkem v průběhu objednávky, ale i po finální instalaci
o Zodpovědnost za daný region a showroom
o Reportování výkazů tvé práce a poznatků z trhu
Někdy se může pracovní den protáhnout, případně je potřeba začít dřív. Naše produkty instalujeme po celé ČR, proto je možné že budete ubytování na 1 nebo více dnů. Je důležité, aby jste o tomto věděli.
Nabízíme následující:
o nadstandardní platové ohodnocení s transparentními podmínkami bez horní hranice provize
o možnost odborného růstu a speciálních školení od profesionálů v oboru a mimo něj
o služební automobil pro soukromé účely a mobilní telefon s neomezeným tarifem pro volání a data
o práci na dobu neurčitou se zkušební dobou 3 měsíce
o stabilní společnost fungující přes 27 let, která je lídrem na trhu ve svém oboru
o stravenkový paušál, příspěvky, školení, odměny a další
Pokud máte o danou pozici zájem, tak nám zašlete Váš životopis na e-mail přes
Odesláním své žádosti potvrzujete, že souhlasíte se zařazením Vašeho životopisu do aktuální databáze SUN SYSTEM, s.r.o., a v souladu se zákonem 101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů vyslovujete souhlas se zpracováním osobních údajů, a to výhradně pro účely zprostředkování zaměstnání, a to na dobu do písemného odvolání souhlasu.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.