- Plný úvazek
Vaše náplň práce:
- přijímání objednávek od zákazníků (není vaší náplní práce hledat nové zákazníky)
- objednání zboží a příslušné dopravy k přijaté objednávce (prodejny stavebnin)
- administrativní zpracování do vnitřního informačního systému
- fakturace dokončených obchodních případů
- komunikace s řidiči kamionů, zákazníky, našimi obchodními zástupci.
- celodenní práce v kanceláři, kde budete přijímat až 40–60 telefonátů a přibližně 50 mailů denně.
Očekáváme Vaše dovednosti:
- umění organizace, příjemné vystupování
- dovednost účinné komunikace se zákazníky, dopravci
- dobrá znalost MS Office (Excel, Word)
Vaší výhodou bude:
- předchozí zkušenost z práce dispečera, logistika, prodejce
- schopnost práce pod zatížením
- vzdělání v oboru stavebnictví, administrace, dopravy nebo techniky
Co Vám nabízíme:
- práci na HPP u stabilní a ziskové společnosti
- motivující mzdu 21.000 až 35.000 dle osobního výkonu
- mzda je z části fixní a z části podílem na dosaženém obchodě
- příspěvek na zapracování
- dodatková dovolená, 13. plat, služební mobil
- podrobné zaškolení a zaučení



