- Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro cizince
- Vhodné také pro seniory
NÁKUPČÍ *
POŽADUJEME: dokončené SŠ nebo VŠ studium se zaměřením na technologii potravin nebo potravinářství, znalost obchodu a logistiky potravin, orientace v tržním prostředí v oboru zpracování masa výhodou, znalost trhu masa v ČR i v zahraničí výhodou, komunikační a vyjednávací schopnosti, výborná znalost AJ slovem i písmem, znalost dalšího jazyka (francouzština, španělština, němčina) výhodou, řidičský průkaz sk. B, práce na PC, znalost práce v informačním systému SAP výhodou, samostatnost, pečlivost, odpovědnost, spolehlivost, flexibilita, aktivní přístup, odolnost vůči stresu.
NÁPLŇ PRÁCE: zajištění nákupních procesů v souladu s nákupní politikou společnosti,
komunikace se schválenými nebo potenciálními dodavateli dle firemních standardů, zpracování objednávek na nákup surovin (jatečná těla, výsekové maso, suroviny a hotové výrobky) včetně jednání o ceně, vyřizování reklamací, spolupráce s ostatními manažery nákupu a dalšími odděleními – logistickou kanceláří, back office a s dalšími souvisejícími zaměstnanci (výroba, sklad, logistika, hygiena atd.), kontrola úplnosti a schválení přepravních dokladů, včetně mezinárodních, analýzy a prognózy vývoje trhu s masem, návrh spekulativních nákupů, evidence živočišných odpadů, evidence vah, přepravní logistika s dohledem na využití kontejnerů, evidence cen a plánu dodávek dle platných harmonogramů, zajištění vytížení a logistiky příjmových ramp dle požadavků skladu a následná kontrola, příprava podkladů pro administraci za účelem zadávání dat do informačního systému, komunikace s orgány VET a obsluha importního portálu OVP.
NABÍZÍME: jistotu stabilního zaměstnání na HPP ve společnosti s dlouholetou tradicí, atraktivní
a různorodou práci, s vysokou mírou samostatnosti, příjemný kolektiv, stabilizační odměny, flexibilní pracovní dobu, notebook, až 6 dnů sick days, příspěvek na penzijní připojištění,
příspěvek na dopravu/ubytování, slevové karty na nákupy ve vybraných prodejnách našich partnerů, zaměstnanecké balíčky (1× týden), dotované stravování přímo v areálu společnosti, vzdělávací kurzy a školení, firemní akce, lázeňské pobyty, očkování proti chřipce, bezúročné půjčky, atd.
PRVNÍ KONTAKT: e-mailem na e-mail přes , zn. Nákupčí.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?