- 33 000 – 37 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro cizince

NÁPLŇ PRÁCE: JAKO SKLADNÍK V?NAŠÍ FIRMĚ SE BUDEŠ PODÍLET NA: přejímkách zboží a jeho zaskladňování na lokace pomocí čteček, vychystávání, kontrole, balení a přípravě zákaznických objednávek k expedici, štítkování zboží dle náležitých certifikací a jeho inventarizaci, budeš mít zodpovědnost za své skladové prostory, tedy udržování pořádku a čistoty, dodržování BOZP a evidenci provozních deníků manipulační techniky, občasný export a import dodávek, či zákaznických objednávek služebními vozy.
DALŠÍ POŽADAVKY: NEVÁHEJ A OZVI SE, POKUD JSI:
Parťák do nepohody, Máš chuť se rozvíjet, Jsi flexibilní a zodpovědný, Máš zkušenosti jako skladník anebo velké odhodlání, rád a rychle se učíš novým věcem, Nebojíš se paleťáků, VZV, retraku a další manipulační techniky (na vše tě zaškolíme, samozřejmě na náklady firmy)
NABÍZÍME: PROČ DO TOHO JÍT S NÁMI? Nástupní plat 27 000,– hrubého + roční prémie dle jasně stanovených kritérií. Pracovní dobu po – pá 8 hodin denně (víkendy patří rodině). Smlouvu na dobu určitou na půl roku poté na dobu neurčitou. Občerstvení na pracovišti. Zaměstnaneckou slevu na nákup zboží. Zázemí rodinné firmy. Zdarma fitness centrum a solárium pro zaměstnance přímo v?naší firmě. Jednou měsíčně v pracovní době hodinová masáž firemním masérem.
Po třech letech každý rok týdenní dovolená v?Chorvatsku pro celou rodinu ZDARMA.
Pracovní doba leden – srpen po – pá 07:00 – 15:30 hod. V měsících od září do listopadu dvousměnný provoz po – pá, Směna 1: 07:00 – 15:30 hod, Směna 2: 14:00 – 22:30 hod. Nástup možný ihned.
KONTAKT: SVÉ STRUKTUROVANÉ ŽIVOTOPISY ZASÍLEJTE NEJLÉPE NA . Do předmětu emailu uvádějte: „hlásím se na pozici skladník /skladnice“.
Kontaktní osoba: JAN JUNEK, PROVOZNÍ MANAŽER SPOLEČNOSTI, TEL.: zobrazit tel. číslo
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?