- 60 000 – 100 000 Kč
- Plný úvazek

Náplň práce: Péče o 5× hotelových pokojů (13m2), úklid stravovacích a přístupových prostor (chodby, schodiště). Jediná pokojská bude zodpovědná za vše spojené s kvalitou úklidu a funkčnosti veškerých prostor (vše zařízení musí být dokonale čisté a funkční, když nebude svítit lampička, bude na Vás problém vyřešit: např. zajistit novou žárovku, případně elektrikáře/opraváře). Pokojská je zodpovědná za plánování umývání oken, důkladnějších úklidů koupel: např. čištění obkladů a spár, chemické čištění odpadů atd.
Péče o dům a jeho okolí (každodenní vytírání chodeb a schodiště, zametání parkoviště a přístupové cesty, pravidelné umývání oken, balkónů, parapetů, odplevelení chodníků v létě, odhrnování sněhu v zimě).
Praní a žehlení prádla a veškerých textilií v objektu (povlečení, záclony, utěrky). Pravidelné zajištění praní peřin a polštářů ve velkokapacitních prádelnách.
Příprava a podávání snídaní vč. následného úklidu prostor (péče o zásoby, zajištění potřebných nákupů v souladu s příjezdy hostů
Zajištění pochůzek po úřadech (práce pro Auditorskou, daňovou a účetní kancelář sídlící v přízemí objektu)
Administrativní podpora recepce (ubytovat hosta, přijmout platbu) i účetní kanceláře (společná recepce).
Pracovní doba:
6:30 – 15:00
NEPRAVIDELNÉ SMĚNY, práce ve všední dny i o víkendu – vše po domluvě
Flexibilní sestavení rozpisu směn a plánování volna s důrazem na příjezdy/odjezdy hostů
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?