- 21 000 – 60 000 Kč
- Plný úvazek

Místem výkonu práce je Krnov. Pracovní poměr bude sjednán na dobu neurčitou s možností nástupu do pracovního poměru od prosince 2024 nebo dle dohody.
I. ZÁKONNÉ PŘEDPOKLADY:
Úředníkem se může stát fyzická osoba, která je státním občanem České republiky, popřípadě fyzická osoba, která je cizím státním občanem a má v České republice trvalý pobyt a dosáhla:
" věku 18 let,
" je způsobilá k právním úkonům,
" je bezúhonná (§ 4 odst. 2 zákona č. 312/2002 Sb.),
" ovládá jednací jazyk.
II. KVALIFIKAČNÍ POŽADAVKY:
" vyšší odborné vzdělání zakončené absolutoriem nebo střední vzdělání zakončené maturitní zkouškou, nejlépe v oboru veřejná správa.
III. DALŠÍ POŽADAVKY:
" znalost právních předpisů souvisejících s vykonávanou agendou viz popis pracovního místa,
" výhodou zkouška zvláštní odborné způsobilosti pro správní činnost při vedení evidence obyvatel a vydávání občanských průkazů a cestovních dokladů,
" výhodou zkouška dle zákona č. 21/2006 Sb., o ověřování shody opisu nebo kopie s listinou
a o ověřování pravosti podpisu a o změně některých zákonů,
" výhodou znalost a dovednost pracovat v IS Vera Radnice,
" výhodou pracovní zkušenost ve veřejné správě,
" velmi dobrá uživatelská znalost práce s PC (MS Office, internet),
" řidičský průkaz sk. „B“.
Osobnostní a profesní předpoklady:
" příjemné a klidné vystupování,
" umění jednat s lidmi, komunikativní schopnosti,
" schopnost samostatného rozhodování,
" schopnost pracovat pod tlakem,
" spolehlivost, ochota a trpělivost,
" ochota k sebevzdělávání,
" schopnost absolutní mlčenlivosti o údajích a informacích, se kterými přijde do styku při výkonu své funkce.
IV. DALŠÍ INFORMACE:
Obálku označte: „Výběrové řízení na odb. SP – odd. OP, CD a evidence obyvatel – NEOTVÍRAT“. Na obálce neuvádějte svou zpáteční adresu!
Přihlášku do výběrového řízení a popis pracovního místa nalezne uchazeč na stránkách města www.krnov.cz
Náležitosti přihlášky:
" jméno, příjmení, případný titul,
" datum a místo narození,
" státní příslušnost,
" místo trvalého pobytu,
" číslo občanského průkazu (nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního příslušníka),
" kontaktní telefon a email,
" datum a podpis.
K přihlášce doložte:
" strukturovaný životopis, ve kterém uvedete údaje o dosavadních zaměstnáních
a o odborných znalostech a dovednostech včetně těch, které se týkají správních činností.
" výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce; u cizích státních příslušníku též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem, pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením.
" ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání.
Přihlášky zasílejte do 25. 11. 2024 do 12.00 hod. na Městský úřad Krnov, k rukám personalistky, Hlavní náměstí 96/1, 794 01 Krnov nebo osobně do podatelny MěÚ Krnov. Do výběrového řízení se nelze přihlásit elektronicky z důvodu nutnosti doložení zákonem předepsaných a podepsaných dokladů.
PLATOVÉ ZAŘAZENÍ A PODMÍNKY
Platové zařazení je v souladu s nařízením vlády č. 222/2010 Sb., o katalogu prací ve veřejných službách a správě – 9. platová třída, rozmezí platového tarifu podle započitatelné praxe je
od 21 710 do 31 820 Kč + osobní příplatek po zapracování.
Platové podmínky jsou v souladu se zákonem č. 262/2006 Sb., zákoníkem práce, ve znění pozdějších právních předpisů a nařízením vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších právních předpisů.
Bližší informace podá Bc. Petr Žukovský, DiS., vedoucí správního odboru MěÚ
v Krnově, tel. zobrazit tel. číslo nebo Mgr. Veronika Vodičková, personalistka, tel. zobrazit tel. číslo
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?