- 38 520 – 45 900 Kč
- Plný úvazek

Charakteristika pracovního místa: celoroční údržba veřejných prostranství vč. údržby budov městského úřadu s využitím ručního nářadí a mechanizačních prostředků. Manipulace s odpadovými nádobami a těžkými břemeny v rámci zákonné úpravy. Drobné zámečnické práce, natěračské práce, sekání trávy, úklid kontejnerových stání, pletí, úklid odpadků z veřejných prostranství, stěhování nábytku apod.
Místo výkonu práce: Městský úřad Česká Lípa
Platové zařazení a platové podmínky: 4. platová třída, která podle platného katalogu prací odpovídá nejvýše zařazenému vykonávanému druhu práce (21 750 Kč), osobní příplatek dle ust. § 131 zákoníku práce
Předpokládaný termín nástupu: ihned, popř. dle dohody
Pracovní poměr bude sjednán na dobu: určitou (po dobu jednoho roku) s možností prodloužení na dobu neurčitou
Kvalifikační předpoklady a požadavky:
"střední vzdělání (vyučení)
"časová flexibilita
"schopnost samostatné i týmové práce, odpovědnost, pečlivost, zručnost
Výhodou:
"řidičské oprávnění skupiny B – aktivní řidič
"praxe s prací se sekačkami, křovinořezy, motorovými pilami, sněžnými frézami apod.
"průkaz odborné kvalifikace v elektrotechnice dle zákona č. 250/2021 Sb.
Nabízíme: 5 týdnů dovolené, 5 sick days, stravování formou jídelních kupónů, příspěvek na penzijní připojištění a další bonusy pro zaměstnance
Náležitosti písemné přihlášky: jméno, příjmení, titul uchazeče – datum a místo narození – státní příslušnost – místo trvalého pobytu – název pracovní pozice, o kterou se uchazeč uchází – datum a podpis uchazeče
Přílohy přihlášky:
Lhůta pro podání přihlášky (vč. příloh): 22.07.2023
Způsob podání přihlášky: obálku označenou „Údržbář“ zaslat na adresu: Tajemník MěÚ, Městský úřad Česká Lípa, nám T. G. M. č. p. 1., 470 36 Česká Lípa nebo předané osobně v podatelně MěÚ Česká Lípa.
Přihlášky můžete podat i elektronicky prostřednictvím datové schránky. ID Datové schránky města Česká Lípa: bkfbe3p. Případně e-mailem prostřednictvím e-podatelny e-mail přes , a to pouze v případě, že je zpráva opatřena uznávaným elektronickým podpisem (zaručený elektronický podpis založený na kvalifikovaném certifikátu). U obou způsobů elektronického podání je nutné, aby přílohy byly autorizovaně konvertovány nebo doloženy v listinné podobě.
Písemnosti připojené k přihlášce si mohou uchazeči vyzvednout do deseti dnů po ukončení oznámení na obsazení volného pracovního místa v oddělení personalistiky a mezd. Po uplynutí této lhůty budou nevyzvednuté dokumenty skartovány.
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto oznámení kdykoliv v jeho průběhu.
Když se řekne "sdílené pracovní místo", možná si představíte dvě osoby, které se přetahují o jedno kancelářské křeslo. Ve skutečnosti jde o model, který se rychle stává populárním v mnoha firmách a může být skvělou volbou pro zaměstnavatele i zaměstnance. Pojďme si říct, co to je a jak sdílené pracovní místo mění pracovní trh.
Letní vlna veder přinesla na stavbách, ve skladech i v gastronomii hned několik hlášených kolapsů z přehřátí. Navzdory opakovaným varováním zůstává nejčastějším prohřeškem to, že firmy sice tuší riziko, ale povinné teplotní limity, bezpečnostní přestávky a pitný režim nehlídají systematicky. Portál JenPráce.cz proto připravil přehled, co zákon vyžaduje a na jakých místech podniky nejčastěji chybují.
Hledáte novou práci a přemýšlíte, kam se vydat? Možnosti jsou dvě – komorní atmosféra menší firmy, nebo stabilita a struktura korporátu. Každé prostředí má svá specifika, a to, co jednomu vyhovuje, může být pro druhého noční můra. Pojďme se na to podívat zblízka a zjistit, která varianta je pro vás ta pravá!
Po vstupu zahraničních společností na český trh se rozmohl “nešvar” tykání v práci. Cílem je, aby se všichni zaměstnanci ve společnosti cítili rovnocenní, bez ohledu na to, na jaké pozici pracují. Pojďme se podívat na výhody a nevýhody tykání na pracovišti. Ukážeme vám také, kdo nabízí tykání v práci, a jak se zachovat, pokud si s kolegy zatím tykat nechcete.