- 24 490 – 33 300 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro cizince
Charakteristika pracovního místa: celoroční údržba veřejných prostranství vč. údržby budov městského úřadu s využitím ručního nářadí a mechanizačních prostředků. Manipulace s odpadovými nádobami a těžkými břemeny v rámci zákonné úpravy. Drobné zámečnické práce, natěračské práce, sekání trávy, úklid kontejnerových stání, pletí, úklid odpadků z veřejných prostranství, stěhování nábytku apod.
Místo výkonu práce: Městský úřad Česká Lípa
Platové zařazení a platové podmínky: 4. platová třída, která podle platného katalogu prací odpovídá nejvýše zařazenému vykonávanému druhu práce (21 750 Kč), osobní příplatek dle ust. § 131 zákoníku práce
Předpokládaný termín nástupu: ihned, popř. dle dohody
Pracovní poměr bude sjednán na dobu: určitou (po dobu jednoho roku) s možností prodloužení na dobu neurčitou
Kvalifikační předpoklady a požadavky:
"střední vzdělání (vyučení)
"časová flexibilita
"schopnost samostatné i týmové práce, odpovědnost, pečlivost, zručnost
Výhodou:
"řidičské oprávnění skupiny B – aktivní řidič
"praxe s prací se sekačkami, křovinořezy, motorovými pilami, sněžnými frézami apod.
"průkaz odborné kvalifikace v elektrotechnice dle zákona č. 250/2021 Sb.
Nabízíme: 5 týdnů dovolené, 5 sick days, stravování formou jídelních kupónů, příspěvek na penzijní připojištění a další bonusy pro zaměstnance
Náležitosti písemné přihlášky: jméno, příjmení, titul uchazeče – datum a místo narození – státní příslušnost – místo trvalého pobytu – název pracovní pozice, o kterou se uchazeč uchází – datum a podpis uchazeče
Přílohy přihlášky:
Lhůta pro podání přihlášky (vč. příloh): 22.07.2023
Způsob podání přihlášky: obálku označenou „Údržbář“ zaslat na adresu: Tajemník MěÚ, Městský úřad Česká Lípa, nám T. G. M. č. p. 1., 470 36 Česká Lípa nebo předané osobně v podatelně MěÚ Česká Lípa.
Přihlášky můžete podat i elektronicky prostřednictvím datové schránky. ID Datové schránky města Česká Lípa: bkfbe3p. Případně e-mailem prostřednictvím e-podatelny e-mail přes , a to pouze v případě, že je zpráva opatřena uznávaným elektronickým podpisem (zaručený elektronický podpis založený na kvalifikovaném certifikátu). U obou způsobů elektronického podání je nutné, aby přílohy byly autorizovaně konvertovány nebo doloženy v listinné podobě.
Písemnosti připojené k přihlášce si mohou uchazeči vyzvednout do deseti dnů po ukončení oznámení na obsazení volného pracovního místa v oddělení personalistiky a mezd. Po uplynutí této lhůty budou nevyzvednuté dokumenty skartovány.
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto oznámení kdykoliv v jeho průběhu.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?