- 45 000 – 60 000 Kč
- Plný úvazek
pracovník/pracovnice pro sjednávání schůzek pro obchodní zástupce ve stále se rozvíjející společnosti. Pracovní místo je vhodné i pro osoby se zdravotním omezením. Možnost i zkráceného – polovičního úvazku s možností ranní nebo odpolední směny. Nástup možný ihned. Náplň práce: telefonické oslovení potencionálního klienta, nabídka služeb úklidové společnosti, zprostředkování schůzek pro obchodní zástupce. Požadavky: rozvinuté komunikační schopnosti, dobrá znalost českého jazyka, aktivní vyhledávání nových příležitostí, pozitivní přístup, MS Office (Word, Excel, internet). Možnost prodloužení prac. poměru, dlouhodobá spolupráce, zajímavý systém prémií. Pro domluvení osobní schůzky nejdříve telefonický nebo e-mailový kontakt.

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.