- 40 000 – 45 000 Kč
- Plný úvazek
NÁPLŇ PRÁCE:
• Tvorba konstrukční dokumentace – návrhy, 3D modely, výkresy.
• Nalézání optimálního konstrukčního řešení nových dílů a sestav.
• Výběr vhodných materiálů, polotovarů a již existujících výrobků.
• Provádění výpočtů a stanovování technických podmínek.
• Provádění změn ve stávající dokumentaci.
• Spolupráce s dalšími útvary při konstrukci a navrhování změn v technické dokumentaci.
• Zpracovávání popisů a návodů k používání hotových strojů.
• Tvorba potřebných analýz a kontrol k navrhnutým konstrukčním řešením.
• Řešení možných problémů při vytváření konstrukcí (nákladnost, komplikovanost, neefektivnost).
POŽADUJEME:
• Vzdělání technického směru podmínkou.
• Praxi na obdobné pozici výhodou.
• Velmi dobrou znalost konstrukčních programů, SolidWorks výhodou.
• Výbornou znalost technické dokumentace a norem pro tvorbu technické dokumentace.
• Obecný strojírenský přehled a schopnost ho dále rozšiřovat.
• Znalost anglického jazyka na úrovni práce s technickou dokumentací.
• Dobrou znalost MS Office.
NABÍZÍME:
• Zajímavou práci v mezinárodním prostředí v technologicky jedinečném oboru.
• Příjemný a motivovaný kolektiv.
• Velmi dobré finanční ohodnocení formou fixní mzdy.
• Částečně flexibilní pracovní dobu.
• Týden dovolené navíc + 3 dny sick days.
• Dobrovolnický den.
• Teambuildingové akce.
• Využití kryokomory na pracovišti zdarma.
• Kávu a pitný režim na pracovišti zdarma.
Souhlas zaměstnavatele se zaměstnaneckou kartou.
MIRAI INTEX s.r.o.
Tuřanka 858/98a
627 00 Brno
IČO: 05649099
Datová schránka: efr8seq
Další informace:
GPS: 49.167775,16.673899,
S-JTSK: -593768.10 -1164308.02,
RUIAN: 30693217
Poznámka: Tato adresa je sídlem společnosti a nemusí se shodovat s adresou, kam firma hledá nové pracovníky. Adresa pracovní nabídky je uvedena v inzerci - v poli Lokalita.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.

Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!