- Plný úvazek

Místo výkonu práce: Chrudim
Náplň práce: správa a rozvoj webových stránek a sociálních sítí organizace, psaní tiskových zpráv, článků, komunikace s novináři, komunikace s městy a s dalšími partnery na Chrudimsku, komunikace s týmem Oblastní charity Chrudim, propagace dobročinných sbírek, služeb a akcí pro veřejnost, podíl na zajišťování akcí pro veřejnost, příprava propagačních materiálů, spolupráce s externím grafikem, vytváření a realizace PR strategií, prezentace strategií dovnitř organizace
Požadujeme: výborný psaný i mluvený projev, vynikající prezentační a copywritingové schopnosti, psychickou odolnost, minimálně středoškolské vzdělání s maturitou, časovou flexibilitu, trestní bezúhonnost, zkušenost z oblasti PR výhodou, ochotu učit se nové věci, sledování trendů v oblasti PR
Osobnostní předpoklady: schopnost týmové i individuální práce, přesné plnění zadaných úkolů, komunikativnost, pečlivost, vlastní aktivita a tvořivý přístup, zodpovědnost a empatie, ochota dále se vzdělávat, ztotožnění s posláním Charity
Nabízíme: 5 týdnů dovolené, krásné zázemí našich kanceláří , flexibilní pracovní dobu s možností home office, zázemí významného poskytovatele sociálních a zdravotních služeb, mimořádné odměny minimálně 2× ročně, služební mobilní telefon a notebook i pro soukromé účely, stravenky ve formě stravenkového paušálu, příměstský tábor pro děti, smysluplnou práci, která má za cíl pomáhat lidem, nástup dle dohody, možný ihned
V případě zájmu zašlete strukturovaný životopis a motivační dopis na e-mail ředitele Oblastní charity Chrudim e-mail přes zobrazit tel. číslo .
, nebo na adresu Oblastní charita Chrudim, Školní náměstí 56, 537 01 Chrudim. Bližší informace získáte u vedoucí ekonomického oddělení Ing. Kateřiny Pekařové na tel.:Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?