- 25 000 – 35 000 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro cizince
KO: Ing. Daniela Krybusová, odbor Lidské zdroje, e-mail přes
Tel.: zobrazit tel. číslo , zobrazit tel. číslo
První kontakt – pro sjednání schůzky volejte na tel.: zobrazit tel. číslo , následně s sebou životopis, nebo pošlete životopis emailem.
POŽADUJEME:
• VŠ/SŠ vzdělání – strojírenské zaměření
• Praxi v obchodním oddělení strojírenské firmy min 5 let
• Znalost anglického jazyka pro ústní i písemnou komunikaci s klienty podmínkou, další jazyky výhodou
• Orientaci ve strojírenských technických výkresech
• Výbornou znalost práce na PC (MS Office, SAP EP, IFS výhodou)
• ŘP sk. B
• Orientaci ve strojírenských technických výkresech
• Výborné komunikační a argumentační schopnosti
• Samostatnost, proaktivní přístup k práci
BENEFITY:
• 5 týdnů dovolené
• Dotované závodní stravování
• Příspěvek na dopravu
• Náborový příspěvek (u vybraných profesí)
• Příspěvek na penzijní připojištění
• Benefitní program Benefit plus
• Motivační odměňování
• Firemní akce pro zaměstnance a rodinné příslušníky
• Vánoční dárky
• Zázemí stabilní a seriózní společnosti
PRACOVNÍ NÁPLŇ:
• Odpovídá za naplnění výrobních kapacit divize
• Zodpovědnost za akvizici nových zákazníků
• Zajišťuje komunikaci se zákazníkem
• Odpovídá za zpracování cenových nabídek
• Odpovídá za realizaci obchodních případů
• Analyzuje kalkulaci obchodních případů
• Projednává obchodní smlouvu se zákazníkem
• Odpovídá za splatnost pohledávek
• Vyhodnocuje ukončené obchodní případy
• Provádí přípravu podkladů pro reklamační řízení
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?