- Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro absolventy
- Vhodné také pro studenty
Místo výkonu práce: Topol
Do společnosti RCprofi s.r.o., která se zabývá prodejem modelů na dálkové ovládání, hledáme zaměstnance na pozici marketing-business asistentka (junior/medior).
Náplň práce: podpora marketingového ředitele, vyřizování denní marketingové komunikace a administrativy, práce s daty a příprava datových podkladů k dalšímu zpracování, kontrola plnění stanovených termínů, koordinace členů týmu (grafiků, fotografů, marketing. konzultantů a dalších), po zaškolení tvorba marketingových strategií a plánů.
Požadujeme organizační schopnosti, komunikativnost v ústní i písemné formě, pečlivost, logické uvažování, zodpovědnost, chuť učit se novým věcem a aktivně pracovat na seberozvoji.
Zkušenosti v (online) marketingu, analytice nebo práci s daty jsou výhodou.
Nabízíme: HPP, 40 hod. týdně, dovolená 4 týdny, flexibilní pracovní dobu a práci z domova, pracovní notebook a mobilní telefon, spolupráci se seniorními marketingovými konzultanty, osobní a neformální přístup, podrobné interní i externí zaškolení, jedinečnou možnost podílet se na rozvoji e-shopu s 50 000 objednávkami ročně, práci s nejnovějšími marketingovými a komunikačními aplikacemi a nástroji (Google Analytics, Google Data Studio, Mergado, Collabim, Kontentino, SupportBox, Slack, Trello a další), možnosti růstu
Nástup možný ihned. Nástupní plat dohodou.
V případě doplňujících dotazů kontaktujte p. Tlapákovou ve všední dny v čase 8:00 – 15:00 hod. na tel. čísle zobrazit tel. číslo .
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám strukturovaný životopis na uvedený e-mail.
V nejbližších dnech se Vám ozveme a domluvíme se na pracovním pohovoru.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?