- Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro absolventy
- Vhodné také pro studenty
Místo výkonu práce: Topol
Do společnosti RCprofi s.r.o., která se zabývá prodejem modelů na dálkové ovládání, hledáme zaměstnance na pozici marketing-business asistentka (junior/medior).
Náplň práce: podpora marketingového ředitele, vyřizování denní marketingové komunikace a administrativy, práce s daty a příprava datových podkladů k dalšímu zpracování, kontrola plnění stanovených termínů, koordinace členů týmu (grafiků, fotografů, marketing. konzultantů a dalších), po zaškolení tvorba marketingových strategií a plánů.
Požadujeme organizační schopnosti, komunikativnost v ústní i písemné formě, pečlivost, logické uvažování, zodpovědnost, chuť učit se novým věcem a aktivně pracovat na seberozvoji.
Zkušenosti v (online) marketingu, analytice nebo práci s daty jsou výhodou.
Nabízíme: HPP, 40 hod. týdně, dovolená 4 týdny, flexibilní pracovní dobu a práci z domova, pracovní notebook a mobilní telefon, spolupráci se seniorními marketingovými konzultanty, osobní a neformální přístup, podrobné interní i externí zaškolení, jedinečnou možnost podílet se na rozvoji e-shopu s 50 000 objednávkami ročně, práci s nejnovějšími marketingovými a komunikačními aplikacemi a nástroji (Google Analytics, Google Data Studio, Mergado, Collabim, Kontentino, SupportBox, Slack, Trello a další), možnosti růstu
Nástup možný ihned. Nástupní plat dohodou.
V případě doplňujících dotazů kontaktujte p. Tlapákovou ve všední dny v čase 8:00 – 15:00 hod. na tel. čísle zobrazit tel. číslo .
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám strukturovaný životopis na uvedený e-mail.
V nejbližších dnech se Vám ozveme a domluvíme se na pracovním pohovoru.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.