- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
[] Místo výkonu práce: Šluknov (Svojsíkova 352, Svojsíkova 355, Žižkova 1032)
Popis: Zajištění organizace práce ve dvou školních kuchyních a jedné výdejně, plánování jídelníčku, zásobování potravinami a materiálem, komunikace se zaměstnanci, s dodavateli, se zřizovatelem, s rodiči dětí, vedení skladu potravin, vedení evidence odpadů, normování stravy, komplexní administrace-příprava podkladů k výkaznictví, k fakturaci, vedení pokladny, pokladního deníku, zaj. evidence strávníků a plateb apod.
Požadavky na uchazeče:
• Nejlépe úplné střední vzdělání s vyučením a maturitou (v oboru, příp. příbuzném oboru); maturitní vzdělání je nutné.
• praxe v oboru min. 2 roky;
• znalost práce s programem VIS Plzeň, Word, Excel, Outlook, PowerPoint apod.;
• organizační schopnosti, schopnost vedení týmu lidí, komunikační schopnosti;
• dobrá znalost související legislativy;
• bezúhonnost;
• spolehlivost
• zdravotní způsobilost
Výhodou je:
• osobní angažovanost uchazeče,
• ochota dále se vzdělávat,
• vlastní aktivita a zájem,
• písemné doporučení zaměstnavatele (z podobného nebo stejného oboru);
• řidičské oprávnění skupiny „B“.
V případě Vašeho zájmu doložte:
• přihlášku (min. obsah: jméno, příjmení, titul, datum a místo nar., státní příslušnost, místo trvalého pobytu, č. průkazu totožnosti, jeho název, příp. č. povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana, o jakou pozici máte zájem, datum zpracování a podpis uchazeče)
• Stručný průvodní motivační dopis, v němž bude upřesněna motivace k získání pracovní pozice u nás;
• strukturovaný životopis v českém jazyce
• doklady o nejvyšším dosaženém vzdělání a odborné kvalifikaci (originál nebo ověřenou kopii);
• doklady o dalším profesním vzdělávání – certifikáty, osvědčení apod. (stačí přinést k osobnímu pohovoru);
• výpis z Rejstříku trestů – ne starší než 90 dnů,
• průkaz totožnosti (osobně při jednání).
• V případě uzavření pracovního poměru bude požadována i vstupní lékařská prohlídka.
Způsob podání přihlášky
Přihlášku do výběrového řízení spolu s motivačním dopise, strukturovaným životopisem a všemi potřebnými dokumenty zašlete poštou případně e-mailem, nebo datovou schránkou (t86kz8q) s označením písemnosti „Vedoucí školní jídelny“ nejpozději dne 4. července 2024 do 12. h. kontaktní osobě níže uvedené.
Vhodné uchazeče pozveme k osobnímu pohovoru, který se uskuteční v červenci 2024. Pozvánku k pohovoru Vám zašleme prostřednictvím SMS na tel. č. Vámi uvedené ve strukturovaném životopisu.
Kontaktní osoba: Mgr. Jana Korečková, ředitelka, e-mail: e-mail přes zobrazit tel. číslo , zobrazit tel. číslo .
, tel.Když se řekne "sdílené pracovní místo", možná si představíte dvě osoby, které se přetahují o jedno kancelářské křeslo. Ve skutečnosti jde o model, který se rychle stává populárním v mnoha firmách a může být skvělou volbou pro zaměstnavatele i zaměstnance. Pojďme si říct, co to je a jak sdílené pracovní místo mění pracovní trh.
Letní vlna veder přinesla na stavbách, ve skladech i v gastronomii hned několik hlášených kolapsů z přehřátí. Navzdory opakovaným varováním zůstává nejčastějším prohřeškem to, že firmy sice tuší riziko, ale povinné teplotní limity, bezpečnostní přestávky a pitný režim nehlídají systematicky. Portál JenPráce.cz proto připravil přehled, co zákon vyžaduje a na jakých místech podniky nejčastěji chybují.
Hledáte novou práci a přemýšlíte, kam se vydat? Možnosti jsou dvě – komorní atmosféra menší firmy, nebo stabilita a struktura korporátu. Každé prostředí má svá specifika, a to, co jednomu vyhovuje, může být pro druhého noční můra. Pojďme se na to podívat zblízka a zjistit, která varianta je pro vás ta pravá!
Po vstupu zahraničních společností na český trh se rozmohl “nešvar” tykání v práci. Cílem je, aby se všichni zaměstnanci ve společnosti cítili rovnocenní, bez ohledu na to, na jaké pozici pracují. Pojďme se podívat na výhody a nevýhody tykání na pracovišti. Ukážeme vám také, kdo nabízí tykání v práci, a jak se zachovat, pokud si s kolegy zatím tykat nechcete.