- 31 570 – 37 150 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy

Město Náchod vyhlašuje VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ na obsazení pracovního místa: Strážník / strážnice Městské policie v Náchodě.
Požadavky: státní občanství ČR; bezúhonnost a spolehlivost (§ 4a, § 4b z. č. 553/1991 Sb., v platném znění); věk minimálně 21 let; střední vzdělání s maturitní zkouškou; zdravotní způsobilost (§ 4 c z. č. 553/1991 Sb., v platném znění); dobrá fyzická a psychická kondice; řidičský průkaz sk. B – aktivní řidič/řidička; znalost práce na PC; komunikativnost, organizační schopnosti, vstřícný přístup k občanům.
Místo výkonu práce: místem výkonu práce bude území města Náchod, případně území jiných obcí, se kterými má Náchod uzavřenou veřejnoprávní smlouvu.
Platové podmínky: platové zařazení dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb., v platném znění: 5. platová třída, po splnění stanovených odborných předpokladů 8. platová třída.
Nabízíme: náborový příspěvek ve výši 50.000 Kč se závazkem setrvání v pracovním poměru po dobu 5 let, předpokládaný nástup do zaměstnání dle dohody, pracovní poměr na dobu neurčitou, 5 týdnů dovolené, příspěvek na penzijní připojištění (po 12 měsících trvání pracovního poměru), příspěvek na stravování, 4 dny indispozičního volna (zdravotní volno z důvodu krátkodobé indispozice v kalendářním roce), osvobození od poplatků za odpady pro strážníky a jejich rodinné příslušníky s trvalým pobytem v Náchodě, přidělení služebního bytu (po dobu trvání pracovního poměru strážníka), poukaz jednou za rok na podporu zdraví a prevenci onemocnění ve výši 2.000 Kč, možnost dalšího vzdělávání pro předmětnou pozici a další výhody dle kolektivní smlouvy.
Písemná přihláška musí obsahovat: jméno a příjmení, datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu, číslo občanského průkazu, datum a podpis.
Vzor přihlášky je k dispozici na webových stránkách města Náchoda: https://www.mestonachod.cz/mesto-urad/urad/pracovni-mista/
K přihlášce se připojí tyto doklady: strukturovaný profesní životopis, výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce, kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání, čestné prohlášení ne starší než 3 měsíce dle § 4b odst. 4 z.č. 553/1991 Sb., v platném znění, případně kopie dalších dokladů o absolvování odborných kurzů nebo jiného vzdělání vztahující se k dané pozici.
Dále je možno připojit souhlas se zpracováním osobních údajů pro účely budoucí nabídky zaměstnání. Poskytnuté osobní údaje uchazeče budou zpracovány pouze pro účely tohoto výběrového řízení. Souhlas lze kdykoliv odvolat.
Vzor tohoto souhlasu je k dispozici na webových stránkách města Náchoda: https://www.mestonachod.cz/mesto-urad/urad/pracovni-mista/
Místo a způsob podání přihlášek: osobně na podatelnu MěÚ Náchod, poštou na adresu Městský úřad v Náchodě, Masarykovo náměstí 40, 547 01 Náchod.
Obálku označte „Výběrové řízení – MP – neotvírat“.
Přihlášku společně s požadovanými doklady doručte nejpozději do 15. 4. 2025.
Bližší informace o vyhlašované pozici podá: Bc. Petr Valica, velitel Městské policie v Náchodě, tel.: zobrazit tel. číslo , e-mail: e-mail přes
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu i bez uvedení důvodů nebo nevybrat žádného z uchazečů.
Informace o výběrových řízeních na obsazení pracovních míst vyhlášených tajemnicí MěÚ v Náchodě, včetně jejich průběhu jsou k dispozici k nahlédnutí na webových stránkách města: https://www.mestonachod.cz/mesto-urad/urad/pracovni-mista/informace_vr.pdf, případně se můžete telefonicky nebo emailem obrátit na personální pracovnici Mgr. Lenku Bubeníčkovou, tel.: zobrazit tel. číslo , e-mail:
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?