- 45 000 – 58 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro cizince
Technik – mistr na Úseku technických činností (údržba)
SPRÁVA VEŘEJNÉHO STATKU MĚSTA PLZNĚ, příspěvková organizace vyhlašuje
VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ
na obsazení 1 místa
Technik – mistr Úseku technických činností
Pracovní úvazek: 40 hod./týdně, tj. úvazek 1,0
Místo výkonu práce: Plzeň
Pracovní poměr: na dobu určitou, s možností změny na dobu neurčitou
Předpokládaný datum nástupu: dle dohody
Platová třída: 9–10
v rozmezí 21 710 – 34 370,– Kč + pohyblivá složka platu, která může činit 25–40% ročních příjmů (osobní příplatek, odměny). Plat se řídí dle NV č. 341/2017 Sb. a záleží na dosažené praxi.
Rámcová pracovní náplň:
" komplexní organizace zajištění údržby a správy svěřeném majetku (ve smyslu zadání, kontroly a přebírání prací)
" zajištění stavební přípravy a kontroly realizací oprav, obnov svislého a vodorovného dopravního značení a komunikačních zařízení a zajištění předání podkladů k aktualizaci pasportu DZ
" zpracovávání pokladů pro zajištění smluv a objednávek
" kontrola provedených prací prováděných pracovníky údržby
" zpracovávání běžné dokumentace ke správě majetku, provádění administrativně technické práce dle pokynů vedoucího úseku technických činností,
" agenda a zajištění autoservisu služebních vozů u smluvního autoservisu
" účast na jednáních s orgány MMP (Magistrátu města Plzně), ÚMO (Úřadu městského obvodu) a organizacemi v rozsahu svého pracovního zařazení a dle pokynů vedoucího úseku technických činností
" zajišťování agendy související se svěřeným majetkem
" ostatní technické úkoly dle potřeby a zadání vedoucím úseku technických činností
Kvalifikační a odborné požadavky:
" vzdělání – minimálně SŠ obor technického směru (nejlépe stavebního směru) případně VŠ obdobného zaměření s praxí v oboru
" řidičský průkaz skupiny B,
" dobrá znalost práce na PC (MS office, word)
Doklady potřebné pro přihlášení do výběrového řízení:
Stačí tuto větu připojit na konec životopisu.
Písemné přihlášky do výběrového řízení posílejte personalistce Martině Voříškové na mail e-mail přes .
Termín výběrového řízení – ústního pohovoru: – bude upřesněn. Ústní pohovor se uskuteční v budově Správy veřejného statku města Plzně, Klatovská tř. 10, 301 00 Plzeň,
Bližší informace na telefonu č. zobrazit tel. číslo , pan Viktor Valenta, vedoucí Úseku technických činností.
Odkaz na naše stránky https://svsmp.cz/kariera/.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.