- 30 000 – 50 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy

Technik – mistr na Úseku technických činností (údržba)
SPRÁVA VEŘEJNÉHO STATKU MĚSTA PLZNĚ, příspěvková organizace vyhlašuje
VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ
na obsazení 1 místa
Technik – mistr Úseku technických činností
Pracovní úvazek: 40 hod./týdně, tj. úvazek 1,0
Místo výkonu práce: Plzeň
Pracovní poměr: na dobu určitou, s možností změny na dobu neurčitou
Předpokládaný datum nástupu: dle dohody
Platová třída: 9–10
v rozmezí 21 710 – 34 370,– Kč + pohyblivá složka platu, která může činit 25–40% ročních příjmů (osobní příplatek, odměny). Plat se řídí dle NV č. 341/2017 Sb. a záleží na dosažené praxi.
Rámcová pracovní náplň:
" komplexní organizace zajištění údržby a správy svěřeném majetku (ve smyslu zadání, kontroly a přebírání prací)
" zajištění stavební přípravy a kontroly realizací oprav, obnov svislého a vodorovného dopravního značení a komunikačních zařízení a zajištění předání podkladů k aktualizaci pasportu DZ
" zpracovávání pokladů pro zajištění smluv a objednávek
" kontrola provedených prací prováděných pracovníky údržby
" zpracovávání běžné dokumentace ke správě majetku, provádění administrativně technické práce dle pokynů vedoucího úseku technických činností,
" agenda a zajištění autoservisu služebních vozů u smluvního autoservisu
" účast na jednáních s orgány MMP (Magistrátu města Plzně), ÚMO (Úřadu městského obvodu) a organizacemi v rozsahu svého pracovního zařazení a dle pokynů vedoucího úseku technických činností
" zajišťování agendy související se svěřeným majetkem
" ostatní technické úkoly dle potřeby a zadání vedoucím úseku technických činností
Kvalifikační a odborné požadavky:
" vzdělání – minimálně SŠ obor technického směru (nejlépe stavebního směru) případně VŠ obdobného zaměření s praxí v oboru
" řidičský průkaz skupiny B,
" dobrá znalost práce na PC (MS office, word)
Doklady potřebné pro přihlášení do výběrového řízení:
Stačí tuto větu připojit na konec životopisu.
Písemné přihlášky do výběrového řízení posílejte personalistce Martině Voříškové na mail e-mail přes .
Termín výběrového řízení – ústního pohovoru: – bude upřesněn. Ústní pohovor se uskuteční v budově Správy veřejného statku města Plzně, Klatovská tř. 10, 301 00 Plzeň,
Bližší informace na telefonu č. zobrazit tel. číslo , pan Viktor Valenta, vedoucí Úseku technických činností.
Odkaz na naše stránky https://svsmp.cz/kariera/.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?