- 31 320 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
POŽADAVKY: odborná způsobilost v souladu s § 110 zákona č. 108/2006 Sb., tj.
vyšší odborné vzdělání získané absolvováním vzdělávacího programu akreditovaného podle zvláštního právního předpisu v oborech vzdělání zaměřených na sociální práci a sociální pedagogiku, sociální pedagogiku, sociální a humanitární práci, sociální práci, sociálně právní činnost, charitní a sociální činnost nebo vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu nebo v bakalářském studijním programu zaměřeném na sociální práci, sociální politiku, sociální pedagogiku, sociální péči, sociální patologii, právo nebo speciální pedagogiku, kompetence: komunikativnost, zodpovědnost, pečlivost, samostatnost, schopnost asertivního jednání, odolnost vůči stresu, klientský přístup, znalost zejména těchto zákonů: zákon č. 359/1999 Sb., o sociálně-právní ochraně dětí, zákon č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, část druhá Rodinné právo, orientace v problematice sociálně-právní ochrany dětí, vysoké pracovní nasazení, vítáno: praxe na stejné či podobné pozici (sociální pracovník), praxe v jednání s občany/klienty, osvědčení zvláštní odborné způsobilosti dle zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků
NABÍZÍME: platové ohodnocení: 11. platová třída dle zákona č. 262/2006 Sb., nařízení vlády
č. 222/2010 Sb. a nařízení vlády č. 341/2017 Sb., v platném znění, stabilní zázemí, pružná pracovní doba, 5 týdnů dovolené, další vzdělávání v oboru, příspěvek na stravování a další benefity
KONTAKT: osobně, e-mailem, telefonicky. Je nutné doložit písemnou přihlášku do výběrového řízení se všemi náležitostmi a přílohami. Úplné informace k výběrovému řízení jsou dispozici na www.moravskatrebova.cz, v záložce úřední deska.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.