- Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro seniory
Oddělení hmotné nouze Odboru Kontaktní pracoviště Sokolov,
Úřad práce České republiky – Krajská pobočka v Karlových Varech
Místo výkonu: Sokolov
ID místa: 11103533
Hlavní náplň činnosti:
Zajišťování agendy dávek pomoci v hmotné nouzi a plnění úkolů a povinností vyplývajících ze
zákona č. 111/2006 Sb., o pomoci v hmotné nouzi, ve znění pozdějších předpisů. Poskytování
základního sociálního poradenství v oblasti nepojistných sociálních dávek a sociálních služeb.
Komplexní zpracovávání žádostí o dávky pomoci v hmotné nouzi včetně zpracování získaných
údajů prostřednictvím agendových informačních systémů. Kontrola věcné a formální úplnosti,
ověřování potvrzení a dokladů.
Kvalifikační a další požadavky:
. Minimálně vyšší odborné vzdělání
. Výborná uživatelská znalost práce na PC, zejména MS Word a MS Excel
. Výborné komunikační dovednosti
. Odpovědnost, samostatnost, flexibilita, bezúhonnost
. Profesionální vystupování, psychická odolnost
. Znalosti, popř. praxe v oblasti státní správy výhodou
Pracovní podmínky:
. Platové zařazení v souladu s platnými právními předpisy v 10. platové třídě
. Státnímu zaměstnanci přísluší platový tarif od 23.390,– do 34.370,– Kč.
. K platovému tarifu náleží zvláštní příplatek podle § 6 nařízení vlády č. 304/2014 Sb.,
o platových poměrech státních zaměstnanců. Výše příplatku činí měsíčně ve skupině
II. 750 Kč až 2 500 Kč.
. Po zkušební době možnost přiznání osobního příplatku
. Pružná pracovní doba – plný úvazek (40 hodin týdně)
. Předpokládaný nástup od 1. března 2023
. Pracovní poměr na dobu určitou po dobu dočasné nepřítomnosti státního
zaměstnance se zkušební dobou 6 měsíců (určena v souladu s § 178 odst. 3 zákona
o státní službě, v platném znění)
Zaměstnanecké výhody:
. 5 týdnů dovolené
. 5 dní indispozičního volna (sick days)
. 1 den volna na vyřízení osobní záležitostí
. Stravenky v hodnotě 90 Kč
. Příspěvek z fondu kulturních a sociálních potřeb
. Odměny k životním a pracovním výročím
V případě zájmu o uvedenou pozici zašlete, prosím, elektronicky motivační dopis
s uvedením názvu pozice a pracoviště, doplněný o strukturovaný životopis a kopii
dokladu o dosaženém vzdělání, nejpozději do 6. února 2023 včetně na emailovou adresu:
e-mail přes .
https://admin-uradprace.mpsv.cz/web/cz/-/socialni-pracovnik-kop-sokolov-06–02–2023–1–

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.