- 30 000 – 60 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Oddělení hmotné nouze Odboru Kontaktní pracoviště Sokolov,
Úřad práce České republiky – Krajská pobočka v Karlových Varech
Místo výkonu: Sokolov
ID místa: 11103533
Hlavní náplň činnosti:
Zajišťování agendy dávek pomoci v hmotné nouzi a plnění úkolů a povinností vyplývajících ze
zákona č. 111/2006 Sb., o pomoci v hmotné nouzi, ve znění pozdějších předpisů. Poskytování
základního sociálního poradenství v oblasti nepojistných sociálních dávek a sociálních služeb.
Komplexní zpracovávání žádostí o dávky pomoci v hmotné nouzi včetně zpracování získaných
údajů prostřednictvím agendových informačních systémů. Kontrola věcné a formální úplnosti,
ověřování potvrzení a dokladů.
Kvalifikační a další požadavky:
. Minimálně vyšší odborné vzdělání
. Výborná uživatelská znalost práce na PC, zejména MS Word a MS Excel
. Výborné komunikační dovednosti
. Odpovědnost, samostatnost, flexibilita, bezúhonnost
. Profesionální vystupování, psychická odolnost
. Znalosti, popř. praxe v oblasti státní správy výhodou
Pracovní podmínky:
. Platové zařazení v souladu s platnými právními předpisy v 10. platové třídě
. Státnímu zaměstnanci přísluší platový tarif od 23.390,– do 34.370,– Kč.
. K platovému tarifu náleží zvláštní příplatek podle § 6 nařízení vlády č. 304/2014 Sb.,
o platových poměrech státních zaměstnanců. Výše příplatku činí měsíčně ve skupině
II. 750 Kč až 2 500 Kč.
. Po zkušební době možnost přiznání osobního příplatku
. Pružná pracovní doba – plný úvazek (40 hodin týdně)
. Předpokládaný nástup od 1. března 2023
. Pracovní poměr na dobu určitou po dobu dočasné nepřítomnosti státního
zaměstnance se zkušební dobou 6 měsíců (určena v souladu s § 178 odst. 3 zákona
o státní službě, v platném znění)
Zaměstnanecké výhody:
. 5 týdnů dovolené
. 5 dní indispozičního volna (sick days)
. 1 den volna na vyřízení osobní záležitostí
. Stravenky v hodnotě 90 Kč
. Příspěvek z fondu kulturních a sociálních potřeb
. Odměny k životním a pracovním výročím
V případě zájmu o uvedenou pozici zašlete, prosím, elektronicky motivační dopis
s uvedením názvu pozice a pracoviště, doplněný o strukturovaný životopis a kopii
dokladu o dosaženém vzdělání, nejpozději do 6. února 2023 včetně na emailovou adresu:
e-mail přes .
https://admin-uradprace.mpsv.cz/web/cz/-/socialni-pracovnik-kop-sokolov-06–02–2023–1–
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?