- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy

Požadujeme: vyšší odborné vzdělání nebo vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu, obor zaměření zeměměřictví (služební předpis); znalost práce na PC (Word, Excel Outlook), pracovní nasazení, spolehlivost, samostatnost, odpovědnost, řidičský průkaz skupiny B výhodou.
Náplň práce: zajištění revize katastru nemovitostí; zajištění námitkového řízení při obnově katastrálního operátu novým mapováním a přepracováním; zajištění vyhlášení platnosti obnoveného operátu; zajištění obnovy katastrálního operátu na podkladě výsledků pozemkových úprav; zajištění oprav dat ISKN podle pokynů ČÚZK.
Místem výkonu práce je Katastrální pracoviště České Budějovice, Lidická tř. 124/11, 370 86 České Budějovice.
Nabízíme: pracovní poměr na dobu určitou- po dobu zástupu státní zaměstnankyně- dlouhodobá nemoc, na mateřské a rodičovské dovolené, nejdéle do 31.1.2025; odměňování dle NV 304/2014 Sb., příloha 2, o platových poměrech státních zaměstnanců, ve znění pozdějších předpisů (zařazení v 10. platové třídě); příjemné pracovní prostředí, možnost odborného růstu, systém zaměstnaneckých a sociálních výhod (5 týdnů dovolené, FKSP, 5 dnů sick days).
Požadované dokumenty: strukturovaný profesní životopis s popisem dosavadní odborné praxe; motivační dopis; kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání, doklad o odborném zaměření dle výše uvedeného požadavku.
Předpokládaný termín nástupu: 1. února 2022, příp. dle dohody.
Životopis a požadované doklady zasílejte do 31. 12. 2021 v elektronické podobě na adresu e-mail přes nebo v listinné podobě na adresu Bc. Hana Lembergerová, Katastrální úřad pro Jihočeský kraj, Lidická tř.124/11, 370 86 České Budějovice.
Bližší informace na tel. č. zobrazit tel. číslo nebo zobrazit tel. číslo .
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?