- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
sociálních dávek a sociálních služeb, provádíte sociální práci v rozsahu platné
legislativy v oblasti nepojistných sociálních dávek. Při své činnosti se řídíte platnými právními předpisy v dané oblasti včetně prováděcích vyhlášek.
běžných postupů (např. opatřování podkladů pro vydání rozhodnutí, jejich
ověřování a došetřování, kontrola a oprava zřejmých nesprávností v rozhodnutí,
vyjádření, osvědčení nebo sdělení, sepisování protokolu o ústním jednání a
ústním podání, jakož i o jiných úkonech ve styku s účastníky správního řízení,
vyřizování stížností a oprav).
popřípadě rozhodování při volbě z více variantních řešení, spočívající v
soustavném přímém osobním styku s občany v krizových sociálních situacích,
při nichž dochází k ohrožení života, zdraví, základních životních potřeb (výživy,
ošacení, ubytování), popřípadě vývoje nezletilých dětí a občany v mimořádně
tíživé nebo neočekávané sociální situaci nárokující nepojistné sociální dávky.
dávek. Zajišťujete agendu koordinace systémů sociálního zabezpečení osob (občanů
EU) pohybujících se v rámci Evropské unie.
kterým si doplňujete kvalifikaci, průběžně se seznamujete s novými právními
předpisy. Ostatním subjektům poskytujete relevantní údaje v rozsahu a za podmínek
stanovených příslušnými právními předpisy. Spolupracujete se správními úřady, územními samosprávnými celky, orgány sociálního zabezpečení, orgány pomoci v hmotné nouzi, orgány státní zdravotní správy, zaměstnavateli, zdravotnickými zařízeními, zařízeními sociálních služeb, církvemi, občanskými sdruženími a dalšími subjekty podle zvláštních právních předpisů.
Kvalifikační a další požadavky:
, aktivní řidič/ka, odpovědnost, samostatnost, flexibilita, bezúhonnost, profesionální vystupování, psychická odolnost
6 měsíců (určena v souladu s § 178 odst. 3 zákona o státní službě, v platném znění)
V případě zájmu o uvedenou pozici zašlete, prosím, elektronicky motivační dopis
s uvedením názvu pozice a pracoviště, doplněný o strukturovaný životopis a kopii
dokladu o dosaženém vzdělání, nejpozději do 25.ledna 2023 na e-mailovou
adresu e-mail přes nebo písemně na uvedenou adresu.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?
Ukážeme vám, na co je důležitý a jak se počítá průměrný výdělek. Správně vypočítaný průměrný měsíční výdělek slouží pro odstupné a další náhrady. Nezbytný je průměrný čistý měsíční výdělek pro podporu v nezaměstnanosti.