- 43 000 – 45 000 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
Jste sociální pracovník/sociální pracovnice, případně máte jiné vzdělání pro přímou práci podle zákona o sociálních službách a hlavně Vás baví mluvit s různými lidmi, klienty sociálních služeb i zaměstnavateli a společně hledat nová řešení pro jejich situace?
Chcete mít práci, která má smysl a kde můžete podporovat rozvoj ostatních a svůj a tím tak pomáhat měnit životy k lepšímu?
Chcete mít prostor pro Vaše nápady?
Pak jste to Vy, koho hledáme mezi nás.
Jsme Aspekt z.s. Podporujeme společenské a pracovní uplatnění lidí se zdravotními potížemi. Dáváme prostor pro rozvoj klientů i pracovníků (pracovníci se mohou zapojit do mezinárodních projektů, využívání virtuální reality pro práci s klienty, …).
Hledáme kolegu/kolegyni na pozici pracovní konzultant/konzultantka na pracoviště v Náchodě a rádi jej/ji uvítáme ideálně od dubna tohoto roku, nejlépe na plný úvazek.
Co vám můžeme nabídnout: různorodou a zajímavou práci, při které nuda rozhodně nehrozí; flexibilní pracovní dobu s možností částečné práce z domova; pracovní poměr na dobu určitou s možností prodloužení podle dohody; 5 týdnů dovolené; zajímavé finanční ohodnocení; služební notebook a mobilní telefon; účast na poradách, pravidelná intervize, možnost řešit vše s týmem kolegů/kolegyň; práci v příjemném menším kolektivu kolegů a kolegyň s otevřenou myslí a vždy dobrou náladou; společné akce na stmelování kolektivu, aby nám spolu bylo co nejlépe.
Dejte nám o sobě vědět a pošlete nám svůj životopis spolu s motivačním dopisem na adresu: e-mail přes . Odesláním svého životopisu souhlasíte se zpracováním svých osobních údajů. Pokud se chcete na něco zeptat, volejte Lucii Sedláčkovou na telefonu: zobrazit tel. číslo . Setkání s vybranými zájemci budou probíhat v průběhu ledna a února.
Těšíme se na Vás.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?