- Plný úvazek

NÁPLŇ PRÁCE: poskytování krizové intervence, psychologické poradenství související se vzdělávací dráhou dětí a mládeže, kontaktní činnosti zaměřené na jedince a skupiny se zvýšeným rizikem školní neúspěšnosti nebo vzniku problémů v osobním a sociálním vývoji, provádění individuálních a skupinových psychologických vyšetření dětí a mládeže podle stanovených postupů
POŽADAVKY: ukončené magisterské studium v oboru jednooborová psychologie nebo psychologie- speciální pedagogika, praxe v oblasti psychologie vítána, výpis z rejstříku trestů, orientace v problematice školství vítána, pečlivost a smysl pro zodpovědnost,
iniciativa a samostatnost, výborné komunikační schopnosti, administrativní dovednosti v rámci zpracovávání písemných výstupů z vyšetření, předpokládaný nástup: ihned – dle dohody,
NABÍZÍME: práci v mladém kolektivu , zaměstnanecké benefity, smlouva na dobu určitou (1 rok, se zkušební dobou 3 měsíce) s možností dalšího prodloužení, platové zařazení: 12. platová třída. Nástup dle dohody.
KONTAKT: e-mailem, telefonicky. Podmínky pro zařazení zájemce do výběrového řízení:
V případě zájmu o tuto pozici zašlete strukturovaný životopis, kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání a aktuální výpis z rejstříku trestů na adresu: PPP Královéhradecká 513,
562 01 Ústí nad Orlicí, obálku označte nápisem "Výběrové řízení – psycholog ".
Termín pro příjem přihlášek: průběžně. Forma výběrového řízení:
První kolo výběrového řízení: vyhodnocení došlých žádostí. Druhé kolo výběrového řízení: vybraní uchazeči budou pozváni k ústnímu pohovoru.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?