- 30 000 – 56 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Pro našeho klienta, mladou, rozvíjející se nadnárodní společnost, která mimo Českou republiku působí v několika dalších zemích Evropy s vedením firmy a centrálním skladem v Olomouci hledáme vhodného kandidáta nebo kandidátku pro rozšiřující se marketingový tým na pracovní pozici SPECIALISTA ONLINE MARKETINGU s možným rychlým růstem do role E-COMMERCE MANAŽERA.
Máte zájem být součástí týmu mladých a pozitivně přemýšlejících lidí, které práce baví a kteří chtějí něco dokázat? Máte rád velké cíle a postupně tyto cíle plnit? Tak neváhejte a pošlete nám Váš životopis.
Cítíte se v online prostředí a marketingu jako ryba ve vodě, sociální sítě jsou pro vás domácím hřištěm a HTML není divná zkratka?
Zajímá vás práce v e-commerce a hledáte roli, která vás bude naplňovat a kde se budete dále rozvíjet?
Jste na správném místě.
Vaší náplní práce bude:

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.