- 53 000 – 70 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro cizince

Proč využít při hledání práce personální agenturu Manpower? Propojujeme zajímavé pracovní příležitosti s nadšenými lidmi. Měním lidem budoucnost, protože lepší práce, která dává smysl, znamená lepší život.
Pro německou společnost, která vyvíjí testovací zařízení v oblasti elektronické bezpečnosti, hledáme zkušeného vývojáře, který navnímá stávající systém pro řízení a správu elektrotestů a navrhne a postaví nový. Projekt je na zelené louce a bude zde možnost prosazovat své myšlenky a nápady. Ideální příležitost pro zkušeného člověka, který hledá novou výzvu.
Vašim úkolem v roli software architekta zde bude vyvinout od nuly nové řešení systému, který bude řídit celý technologický postup testování – automatizované ovládání elektrotestů, vizualizace, dopočítávání hodnot, zpracování dat, integrace s HW zařízeními a dalšími systémy apod. Mělo by být postavené na moderních principech a technologiích s cílem snadnějšího ovládání a efektivnějšího fungování. Co to obnáší:
✅ Pochopení původního SW, který běží na Delphi 7
✅ Návrh a vývoj jeho moderní verze v poslední verzi Delphi (s plugaplay, mikroservisy...)
✅ Podpora business analytika a UX/UI designéra
✅ Volnost používat nové přístupy a technologie, které budou v souladu s produktovou filosofií
Tech. stack pojící se se stávající verzí: Delphi, MS SQL, Redmine, Linux, Cisco, ModBus, Beckhoff
Hledáme zkušeného vývojáře, který umí programovat v Delphi či jiném jazyce a bude schopný s Delphi pracovat. Co je k tomu potřeba:
✅ Komerční praxe v programování alespoň 4 roky
✅ Znalost relačních databází
✅ Schopnost analyzovat stávající systém
✅ Česká pobočka firmy sídlí v Chomutově, systém se bude napojovat na HW zařízení. Pozice vyžaduje z části on-site přítomnost.
✅ AJ nebo NJ pro komunikaci s mateřskou firmou a zahraničními kolegy
✅ Převzetí vlastního velkého projektu a možnost seberealizace
✅ Možnost dlouhodobé spolupráce na HPP i IČO
✅ 24 dní dovolené
✅ Home office (40-60%)
✅ Stravenky
✅ Multisport karta
✅ Příspěvek na penzijní připojištění
✅ Možnost služebního auta
Naše inzeráty jsou v některých případech psány v ženském nebo mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě se nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup naší společnosti k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.