- 50 000 – 100 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Proč využít při hledání práce personální agenturu Manpower? Propojujeme zajímavé pracovní příležitosti s nadšenými lidmi. Měním lidem budoucnost, protože lepší práce, která dává smysl, znamená lepší život.
Pro výrobní firmu s dlouholetou tradicí a moderním přístupem hledáme schopného a motivovaného výrobního controllera. Kromě široké nabídky benefitů, podpory rozvoje a přátelského týmu, vám nabídneme možnost být součástí projektů, které vás budou posouvat.
✔ Účast na tvorbě výrobních rozpočtů a sledování výsledků.
✔ Identifikace odchylek a nápravná opatření.
✔ Rozvoj BI reportingu a implementace KPIs pro sledování výrobních procesů.
✔ Kalkulace výrobních nákladů a analýza výsledků pro optimalizaci.
✔ Analýza výrobních postupů a návrh opatření pro zvýšení efektivity.
✔ Těsná spolupráce s výrobou a dalšími odděleními.
✔ VŠ vzdělání ekonomického nebo technického zaměření, příp. odpovídající praxe
✔ schopnost komunikovat anglicky (zejména emailem, úroveň B1/B2 je dostačující)
✔ analytické myšlení, proaktivní přístup
✔ dobrou znalost MS office (kontingenční tabulky, funkce)
✔ oceníme povědomí o českém a mezinárodním účetnictví a metodách štíhlé výroby
✔ 25 dní dovolené
✔ možnost občasného home office
✔ roční odměny
✔ dotovaná strava
✔ benefit karta
✔ příspěvek na dopravu
✔ příspěvek na penzijní pojištění
✔ odměny za věrnost, při výročích
✔ firemní akce
Naše inzeráty jsou v některých případech psány v ženském nebo mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě se nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup naší společnosti k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?