- 80 000 – 110 000 Kč
- Plný úvazek

Proč využít při hledání práce personální agenturu Manpower? Propojujeme zajímavé pracovní příležitosti s nadšenými lidmi. Měním lidem budoucnost, protože lepší práce, která dává smysl, znamená lepší život.
Jsme Písecká firma s matkou v sousedním Německu, která se zabývá především prodejem profesionálních zahradních a lesnických přístrojů. Kromě toho působíme jako dodavatel významných evropských automobilových výrobců. Vzhledem k naší široké oblasti působení se u nás ve firmě rozhodně nenudíme a společnými silami pracujeme na jejím stálém rozvoji.
Do našeho přátelského týmu nyní hledáme novou posilu na pozici Referenta/ky prodeje / Fakturanta/ky.
Jste dobře organizovaný / á, systematický / á, umíte pracovat na počítači a MS Office vám není cizí? Domluvíte se anglicky či německy alespoň v základech? Nechybí vám úsměv na tváři a dobrá nálada za každé situace?
Pak jste náš člověk! :)
Budete v úzkém kontaktu s našimi zákazníky, s nimiž budete, coby náš objednávkový specialista, komunikovat ohledně veškerých objednávek a zboží.
Správa a zpracování objednávek od našich zákazníků bude také ve vašich rukou. Do našeho objednávkového systému vás samozřejmě zaškolíme! :)
Ve vaší kompetenci bude také příprava veškerých dokladů k expedici zboží a následné vystavení faktur.
Jelikož naše centrála sídlí v Německu a další pobočky jsou rozptýleny všude po světě, alespoň základní znalost NJ nebo AJ vám hodně pomůže.
Těmito činnostmi u nás vyplníte svůj čas vždy od PO do PÁ, od 7:00 do 15:30 :)
Hledáme týmového hráče, který skvěle zapadne do našeho přátelského kolektivu.
Co se profesních znalostí týká, nemělo by ti chybět:
Ukončené SŠ vzdělání
Spolehlivost, systematičnost a organizovanost
Znalost práce na PC, Outlook, Excel
NJ nebo AJ - minimálně na základní komunikační úrovni
Za to všechno od nás dostanete nástupní plat 26.000,-Kč s vyhlídkou postupného navyšování až na 30.000,- Kč, pakliže se vám bude dobře dařit.
A jelikož jsme si dobře vědomi toho, jak důležitý je odpočinek v životě člověka, dostanete u nás 1 týden dovolené navíc!!!
A největším benefitem je samozřejmě náš přátelský kolektiv, který vám vždy rád podá pomocnou ruku a ochotně poradí.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?