- 65 000 – 85 000 Kč
- Plný úvazek

Jsme personální agentura, předním poskytovatelem řešení pro nábor, talent management a lidské zdroje s více než 30 lety zkušeností, a jako takoví jsme jednou z největších nezávislých společností v Evropě.
Naši lidé se řídí instinktem a vždy hledají inovativní a individuální řešení pro klienty a jejich výzvy v oblasti talent managementu, se kterými se denně na trhu setkávají.
Máte za sebou alespoň tříletou praxi v oblasti technické údržby a operací? Ovládáte anglický jazyk a máte odborné vzdělání v oblasti strojírenství či elektroinženýrství? Pokud jsou vaše odpovědi kladné, hledáme právě vás! Pro naši klíčovou pozici SPECIALISTA TECHNICKÉ ÚDRŽBY hledáme zkušeného profesionála, který zvládne operativu, a má zároveň strategické myšlení.
Odpovědnost za celé oddělení údržby
Vedení a řízení pracovníků mechanické dílny, elektronických/elektrických sekcí
Motivace, organizace a povzbuzování týmové práce, včetně účasti na náboru a školení zaměstnanců
Zodpovědnost za operace strojírenských procesů
Implementace a udržování dat ve firemních systémech
Kontrola výrobních a provozních parametrů, řízení spotřeby materiálů a nástrojů, analýza a plánování nápravných opatření
Zajišťování náhradních dílů, materiálů a nástrojů nezbytných pro výrobní proces
Správa majetku společnosti s důrazem na údržbu
Správa finančních plánů oddělení
POŽADAVKY:SŠ nebo VŠ vzdělání v oblasti strojírenství, elektroinženýrství nebo mechaniky
Anglický jazyk na komunikativní úrovni B1
Zkušenost na obdobné pozici ve výrobní společnosti
Zkušenosti s řízením revizi a znalost v této oblasti
Zkušenost s vedením lidí
Znalost programu SAP výhodou
Aktivní uživatel PC a MS Office
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?