- 55 000 – 80 000 Kč
- Plný úvazek

Proč využít při hledání práce personální agenturu Manpower? Propojujeme zajímavé pracovní příležitosti s nadšenými lidmi. Měním lidem budoucnost, protože lepší práce, která dává smysl, znamená lepší život.
Vaší náplní práce bude denní komunikace se zahraničními zákazníky a spolupráce s externími dodavateli logistických služeb. Budete připravovat nakládky, organizovat dopravu a kontrolovat přijaté odvolávky. Ve firmě nění místo pro sólisty, spolupráci mezi odděleními se nevyhnete. A zákazníci se stanou Vašimi kolegy, se kterými budete komunikovat každý den v češtině i angličtině. Firma používá program SAP, takže jestli jste se s programem už setkali, bude to pro Vás značná výhoda.
Abyste byli vhodným kandidátem, je potřeba mít komunikativní anglický jazyk pro denní užití a nebát se mluvit. Zároveň požadujeme praxi z logistiky a nejlépe i vedení týmu. Pracovat budete v programu SAP, takže jeho znalost bude velkou výhodou a určitě se neobejdete bez pokročilé znalosti MS Excel.
Na oplátku nabízíme motivační ohodnocení dle Vašich dosavadních zkušeností a představ, atraktivní práci pro mezinárodní společnost, pružnou pracovní dobu s jádrem 9-14h, stravenkovou kartu, příspěvek na Multisport kartu, 5 týdnů dovolené, příspěvek na životní a penzijní připojištění a pro lidi z okolí příspěvek až 2500,- měsíčně na dopravu.
Pokud Vás nabídka zaujala a rádi byste se zúčastnili výběrového řízení, zašlete mi Vaše CV přes odpovědní formulář a já se Vám ozvu s detaily. :-)
Naše inzeráty jsou v některých případech psány v ženském nebo mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě se nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup naší společnosti k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?