- 51 400 – 56 000 Kč
- Plný úvazek
Společnost Struers založená v Dánsku v roce 1875 má dlouhou historii průkopnického technologického vývoje. Svou přítomností ve více než 50 zemích po celém světě jsme předním světovým dodavatelem metalografických řešení. V současné době máme celosvětově cca 600 zaměstnanců (z toho 250 zaměstnanců v Dánsku v městě Ballerup asi 20 km od Kodaně a 70 zaměstnanců v Ostravě). Naše výrobky slouží ke kontrole kvality výrobků našich zákazníků v mnoha společnostech po celém světě. Dodáváme pro automobilový, letecký, elektrotechnický, ale i hutní a strojírenský průmysl. Jsme pyšní na dobré vztahy se zákazníky po celém světě, kteří hrají významnou roli v průmyslové oblasti, jsou prestižními univerzitami či respektovanými vývojovými centry.
Do svého kolektivu hledáme nové kolegy na pozici:
Skladník
Místo výkonu práce: Výstavní 3374/40a, Moravská Ostrava, Ostrava
• Příjem a evidence materiálu od externích a interních dodavatelů
• Vychystávání a příprava materiálu pro výrobu
• Expedice výrobků k zákazníkovi
• Evidence a skladování v ERP systému
• Pravidelné inventury
• Středoškolské vzdělání
• Praxe ve skladu podmínkou
• Řidič VZV
• Zkušenosti s ERP systémem
• Samostatnost a spolehlivost
• Preciznost, praktické myšlení
• Základní znalost AJ výhodou
• Práce na PC (MS Office)
• Dobré finanční ohodnocení
• Měsíční výkonnostní odměny
• Příjemné, moderní a čisté pracovní prostředí v centru Ostravy
• Týden dovolené navíc
• Dotované obědy přímo ve firmě
• Občerstvení na pracovišti
• Firemní akce
• Příspěvek na dopravu (nad 20 km)
• Penzijní připojištění (po roce)
• Firemní akce
• Velmi dobrá dopravní dostupnost, dostatek parkovacích míst
• Pouze ranní směny, možnost pružné pracovní doby
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?