- 28 000 – 30 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
POZICE: Administrativní pracovník/ce-telefonistka
Pracoviště: Olomouc
Počet míst: 1
Směnnost: jednosměnný
Pracovní úvazek: zkrácený 6 hod./den.
Mzda: od 10 500,–Kč. (dle úvazku + osobní ohodnocení)
Nástup ihned.
Pracovní místo vyhrazené OZP.
Požadujeme: samostatnost, komunikativnost, dobré vyjadřování, ovládaní balíku Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint a Outlook) na profesionální úrovni, zkušenosti s tvorbou personálních tabulek a reportů, tvorbou statistik, přehledů, analýz, základy účetnictví, spolehlivost, samostatnost, loajalitu, odolnost vůči stresu, příjemné vystupování spolehlivost, pečlivost, praxe v administrativě výhodou, SŠ vzdělání. Řidičské oprávnění skupiny B – aktivní řidič.
První kontakt možný POUZE písemnou formou.
Výběrové řízení bude ukončeno 14.10.2016.
Pokud Vás náš inzerát zaujal, prosím, zašlete životopis s motivačním dopisem na adresu: e-mail přes

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.