- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Už 30 let se věnujeme firemnímu stravování a stejně dlouho měníme pohled veřejnosti na něj. Ctíme tradice a oceňujeme inovace. Zákazníkům nabízíme pestrý výběr jídel, od poctivé české kuchyně, přes chutné zdravé pokrmy až po etnickou stravu. K našim lidem jsme vždycky fér a umíme je spravedlivě ocenit. Přidejte se!
MANAŽER/KA výdejny
pro naši firemní restauraci v Mladé Boleslavi hledáme osobu nejen se zájmem o vedení provozní jednotky, ale také se zkušenostmi z kuchyně
Co bude Vaší náplní práce:
řízení, koordinace a kontrola činnosti firemní restaurace
komunikace s klientem, aplikace projektů na provoze
spolupráce se mzdově-personálním oddělením při výběru nových zaměstnanců
odpovědnost za hygienu, BOZP, PO
odpovědnost za kvalitu vyrobené stravy
spolupráce při vedení skladovaného zboží a surovin
zpracovávání surovin
spolupráce s kolegy kuchaři při přípravě jídel denní nabídky jídel a příloh
přímý výdej jídel zákazníkům
Co Vám za to můžeme nabídnout:
Stabilní práci na hlavní pracovní poměr u mezinárodního zaměstnavatele
Směny od pondělí do pátku (42,5 hod/týden)
Firemní stravování na pracovišti
Celá mzda na výplatní pásce
Pravidelný výplatní termín vždy 5-tého v měsíce
Slevy u firemních partnerů
Program Multisport Benefit – vstupy na sportoviště po celé ČR
Odměny za doporučení nových zaměstnanců
Odměny za podporu kolegů při zaškolování
Odměny při pracovních výročí (až do výše 15.000,–Kč)
Bez čeho se to neobejdete:
SŠ – hotelová škola, management, apod.
praxi v oboru gastronomie – velkou výhodou je zkušenost z firemního stravování
zkušenosti s vedením zaměstnanců
dobrá znalost gastronomického prostředí
dodržování standardů, odborná dokonalost, znalost ISO
komunikativnost (schopnost komunikovat s klientem)
dobrá znalost práce na PC (MS Office, Outlook, Účto)
zkušenosti s vařením a zpracováváním surovin
Místo pracoviště: restaurace Aramark
okres Mladá Boleslav
Když se řekne "sdílené pracovní místo", možná si představíte dvě osoby, které se přetahují o jedno kancelářské křeslo. Ve skutečnosti jde o model, který se rychle stává populárním v mnoha firmách a může být skvělou volbou pro zaměstnavatele i zaměstnance. Pojďme si říct, co to je a jak sdílené pracovní místo mění pracovní trh.
Letní vlna veder přinesla na stavbách, ve skladech i v gastronomii hned několik hlášených kolapsů z přehřátí. Navzdory opakovaným varováním zůstává nejčastějším prohřeškem to, že firmy sice tuší riziko, ale povinné teplotní limity, bezpečnostní přestávky a pitný režim nehlídají systematicky. Portál JenPráce.cz proto připravil přehled, co zákon vyžaduje a na jakých místech podniky nejčastěji chybují.
Hledáte novou práci a přemýšlíte, kam se vydat? Možnosti jsou dvě – komorní atmosféra menší firmy, nebo stabilita a struktura korporátu. Každé prostředí má svá specifika, a to, co jednomu vyhovuje, může být pro druhého noční můra. Pojďme se na to podívat zblízka a zjistit, která varianta je pro vás ta pravá!
Po vstupu zahraničních společností na český trh se rozmohl “nešvar” tykání v práci. Cílem je, aby se všichni zaměstnanci ve společnosti cítili rovnocenní, bez ohledu na to, na jaké pozici pracují. Pojďme se podívat na výhody a nevýhody tykání na pracovišti. Ukážeme vám také, kdo nabízí tykání v práci, a jak se zachovat, pokud si s kolegy zatím tykat nechcete.