- Plný úvazek

Proč využít při hledání práce personální agenturu Manpower? Propojujeme zajímavé pracovní příležitosti s nadšenými lidmi. Měním lidem budoucnost, protože lepší práce, která dává smysl, znamená lepší život.
Internationally operating company and market leader in production of plastic products is looking for Share Service Center Manager.
Lead the SSC Management team from an operational perspective and be responsible for the development of the SSC in line with the strategy defined with the SSC Director / VP and SSC key objectives. Drive the right spirit to deliver high quality services to countries / BUs, in line with the SLAs.
- Team Management: Lead the SSC Management team (SSC Leads, HR Manager) from an operational point of view – own the SSC Governance; Lead the implementation of the HR Framework with support from the HR Manager (career ladder, training plan, appraisal system)
- Stakeholder management activity: Build relationships with local Finance managers in order to represent the Center to them; Participate actively in Finance governance in Europe
- Project Management: Oversee the execution of the SSC Strategy; Spend time trouble shooting projects (either migrations or internal projects)
- Degree in Finance, Economy, Management or Accounting
- Several years of work experience, of which 5+ years of management
- Very strong people management skills
- Strong communication skills
- Customer focus
- Result oriented
- Experience in shared service environment ideal
- English proficiency required, German language a plus
- Enthusiastic, positive attitude to support a constructive working environment
- Lead role in newly opening Share Service Center
- Background of an international manufacturing company
- Motivation monthly salary + benefits
- 25 days of paid holiday
- Meal vouchers
- Transport allowance
- Unlimited work agreement
- Other benefits
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?